Gå til innhold

Prøver å finne meg en leilighet

Anbefalte innlegg

Gjest leieibergen
Skrevet

i Bergen sentrum/Laksevåg.. Og så har jeg hørt noe snakk om at det finnes muligheter for å finne seg en rimelig leil (å leie) gjennom et selskap, hvis man er under 35 år, er utdannet, og jobber med det man er utdannet som. Noen som vet hvilket selskap, og om dette stemmer?

Fryktelig dyrt å leie i Bergen om dagen..er ikke ment at man skal være alene i denne byen ;)

Skrevet

Dårlig med muligheter nå desverre. Det blir nok rennestenen på deg skal du se. Ikke mist håpet, din fremtid kan være lys den.

Gjest leieibergen
Skrevet

Dårlig med muligheter nå desverre. Det blir nok rennestenen på deg skal du se. Ikke mist håpet, din fremtid kan være lys den.

Hehe, hørtes jeg såååå deppa ut? :D Jeg ville da bare undersøke om jeg kunne finne noe litt rimeligere enn 7500-8000 i mnd, sånn at jeg kan bruke penger på andre ting enn boutgifter også :)

Men siden ingen kunne hjelpe meg med dette herre så blir det nok rennesteinen ja... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...