Faure Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Hvis så må jeg si det står dårlig til for tiden. Selv de med NG i alle fag kan jo få barn, så jeg burde ikke være overrasket. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/dagbok.php?id=5982 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Og hva var galt med innlegget du linket til (dortsett fra at overskriften sier det er en 7. klassing som har skrevet det, mens teksten indikerer at en voksen mamma har skrevet det)? 0 Siter
Faure Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Og hva var galt med innlegget du linket til (dortsett fra at overskriften sier det er en 7. klassing som har skrevet det, mens teksten indikerer at en voksen mamma har skrevet det)? Vel, hun kunne ha sjekket om ordet "sosilisering" var riktig stavet til å begynne med. Stavefeil i overskriften er ingen god start. Ellers er hun lei av turene ungene tvinges med på. Hun er lei av leksene hun må hjelpe ungene med. Hun blir forbannet når det sendes bekymringsmeldinger til barnevernet... Hun liker ikke at barna blir sosialisert mot deres vilje. Hun innrømmer at hun ikke er så sosial selv, men ser ikke at det kan være nyttig å være det. Ungene må for all del ikke bli det mot deres vilje. 0 Siter
Faure Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Vel, hun kunne ha sjekket om ordet "sosilisering" var riktig stavet til å begynne med. Stavefeil i overskriften er ingen god start. Ellers er hun lei av turene ungene tvinges med på. Hun er lei av leksene hun må hjelpe ungene med. Hun blir forbannet når det sendes bekymringsmeldinger til barnevernet... Hun liker ikke at barna blir sosialisert mot deres vilje. Hun innrømmer at hun ikke er så sosial selv, men ser ikke at det kan være nyttig å være det. Ungene må for all del ikke bli det mot deres vilje. Ellers er det vel typisk at dårlige mødre ikke liker at noen blander seg inn i privatlivet dems. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Ellers er det vel typisk at dårlige mødre ikke liker at noen blander seg inn i privatlivet dems. Hun trenger ikke være en dårlig mor,hun sier bare sin mening : ) Og ja skolen blander seg for mye i folks privatliv! 0 Siter
TorneROSA1365380904 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Klart barna skal få være seg selv, men hvis alle barn skulle slippe alt de "ikke likte" så hadde jo læringen i skolen mistet mål og mening.. Det kan være uendelig med læring i de turene som ungene blir dratt med på! Man kan dra læring inn i omtrent hva som helst! Denne moren har nok ikke veid det negative opp mot det positive! Men hun gjør da leksene sammen med barna selv om hun er lei, så da er hun ikke helt på villspor Sosialisering er VIKTIG! Det bidrar til utvikling på mange ulike områder, som absolutt gagner en senere i livet! 0 Siter
GoodTimes Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Ellers er det vel typisk at dårlige mødre ikke liker at noen blander seg inn i privatlivet dems. Det heter ikke dems. Det heter deres, Faure. Du skriver ikke bedre enn denne moren. Derimot er du ufattelig negativ og sur og traurig, dag etter dag, i din leting på nettavisene etter noe å kritisere. Get yourself a life! 0 Siter
Faure Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Det heter ikke dems. Det heter deres, Faure. Du skriver ikke bedre enn denne moren. Derimot er du ufattelig negativ og sur og traurig, dag etter dag, i din leting på nettavisene etter noe å kritisere. Get yourself a life! Du er ikke en mor som er meldt til barnevernet selv frøken GoodTimes? Dems er ikke et ord nei, men det var heller ikke i overskriften. Alle kan gjøre feil, men det var helheten i denne kvinnens innlegg som forstyrret meg. 0 Siter
Faure Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Det heter ikke dems. Det heter deres, Faure. Du skriver ikke bedre enn denne moren. Derimot er du ufattelig negativ og sur og traurig, dag etter dag, i din leting på nettavisene etter noe å kritisere. Get yourself a life! Du skriver at jeg ikke skriver bedre enn denne kvinnen. Da er du så full av faen at du ikke kan se klart, fordi ditt sinn er full av hevnlyst. 0 Siter
Faure Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Det heter ikke dems. Det heter deres, Faure. Du skriver ikke bedre enn denne moren. Derimot er du ufattelig negativ og sur og traurig, dag etter dag, i din leting på nettavisene etter noe å kritisere. Get yourself a life! LOL, jeg fant det jeg lette etter. Om man påpeker andres skrivefeil setter man seg til lags for angrep fra andre. ''Jeg abbonnerer på det'' skrev du. Staves det slik? http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3986410 Sikker på at jeg kan finne flust med feil, men jeg gidder ikke mer. Dere kan sikkert finne flust med feil på meg også. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 LOL, jeg fant det jeg lette etter. Om man påpeker andres skrivefeil setter man seg til lags for angrep fra andre. ''Jeg abbonnerer på det'' skrev du. Staves det slik? http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3986410 Sikker på at jeg kan finne flust med feil, men jeg gidder ikke mer. Dere kan sikkert finne flust med feil på meg også. Slapp av,alle skriver feil iblandt! 0 Siter
Faure Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Slapp av,alle skriver feil iblandt! Yes, selv Kong Harald 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Yes, selv Kong Harald Jepp! Og Kong Olav hadde jo dysleksi : ) 0 Siter
Faure Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Jepp! Og Kong Olav hadde jo dysleksi : ) Kjære søte deg, skal vi dra hjem til meg å drikke en flaske vin? 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Kjære søte deg, skal vi dra hjem til meg å drikke en flaske vin? Er med jeg ; ) 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Kjempebra Skål! Ha en fin kveld : ) 0 Siter
Faure Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Skål! Ha en fin kveld : ) Skål! Takk, en god kveld jeg ønsker deg også 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Det heter ikke dems. Det heter deres, Faure. Du skriver ikke bedre enn denne moren. Derimot er du ufattelig negativ og sur og traurig, dag etter dag, i din leting på nettavisene etter noe å kritisere. Get yourself a life! Godt noen andre enn jeg sa det 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Du er ikke en mor som er meldt til barnevernet selv frøken GoodTimes? Dems er ikke et ord nei, men det var heller ikke i overskriften. Alle kan gjøre feil, men det var helheten i denne kvinnens innlegg som forstyrret meg. Hva kan forstyrre deg? Du virker noe forstyrret selv...;( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.