Gjest blek Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Er det noen som bruker det?.Hvilket merke?.Pris? Jeg er veldig lys i huden så jeg vil gjerne se litt frisk ut men ikke sånn at det blir unaturlig 0 Siter
Faure Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Ja uff, å se naturlig ut, slik du er født, det må man gjøre noe med 0 Siter
Gjest blek Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Ja uff, å se naturlig ut, slik du er født, det må man gjøre noe med Mente det ikke sånn :-) Men det er da greit å piffe seg litt opp innimellom 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Jeg bruker GloMinerals bronze i fargen sunkiss http://www.glominerals.com/products.aspx?l=19 Flere hudpleiere jeg har pratet med sier at dette er det beste solpudderet. Jeg er hvertfall veldig fornøyd ) Bestiller du på nett fra utlandet blir det en del billigere. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Jeg bruker GloMinerals bronze i fargen sunkiss http://www.glominerals.com/products.aspx?l=19 Flere hudpleiere jeg har pratet med sier at dette er det beste solpudderet. Jeg er hvertfall veldig fornøyd ) Bestiller du på nett fra utlandet blir det en del billigere. Her kan det kjøpes fra en norsk side, så slipper man å tenke på toll ) http://www.beautybasket.no/prod.php?id=67 0 Siter
Gjest blek Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Her kan det kjøpes fra en norsk side, så slipper man å tenke på toll ) http://www.beautybasket.no/prod.php?id=67 Hvilken farve er best for en som er blek/hvit? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Hvilken farve er best for en som er blek/hvit? Sunkiss ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Hvilken farve er best for en som er blek/hvit? Bare vær litt forsiktig med påføringen så du ikke tar altfor mye på. 0 Siter
Gjest blek Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Sunkiss ) Ok.Får prøve den :-).Selges den i butikker også eller bare på nett? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Jeg bruker Lancome StarBronzer. Kjempe fornøyd 0 Siter
Gjest blek Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Sunkiss ) da er den bestillt.skulle også bestille en makeup børste men den var svindyr 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Ok.Får prøve den :-).Selges den i butikker også eller bare på nett? Selges hos en del hudpleiere ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 da er den bestillt.skulle også bestille en makeup børste men den var svindyr De er dyre. Bare kjøp en kost for mineralsminke på body shop f.eks. Cubus har også noen. Følger med sånn puddersvamp i solpudderet da. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Jeg bruker Lancome StarBronzer. Kjempe fornøyd Men hvorfor bruker du mineralsminke, når du bruker "urent" solpudder oppå? Da blir jo huden tettet igjen uansett. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Men hvorfor bruker du mineralsminke, når du bruker "urent" solpudder oppå? Da blir jo huden tettet igjen uansett. Jeg bruker ikke mineralsminke fordi jeg har uren hud.. for jeg har ganske så glatt hud. Jeg bruker det fordi jeg synes det blir et veldig pent og jevnt resultat. Nå har jeg ikke prøvd mineral solpudder rett og slett fordi jeg er så fornøyd med den til Lancome, men tviler ikke på at de er fine de også. En annen ting er at jeg har ikke solpudderet rundt hele aniktet på samme måte som jeg har foundation - solpudder børster jeg bare lett over på visse områder. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Jeg bruker ikke mineralsminke fordi jeg har uren hud.. for jeg har ganske så glatt hud. Jeg bruker det fordi jeg synes det blir et veldig pent og jevnt resultat. Nå har jeg ikke prøvd mineral solpudder rett og slett fordi jeg er så fornøyd med den til Lancome, men tviler ikke på at de er fine de også. En annen ting er at jeg har ikke solpudderet rundt hele aniktet på samme måte som jeg har foundation - solpudder børster jeg bare lett over på visse områder. Okei ) Men mineralsminke er ikke bare for uren hud, det er for å hindre at den BLIR uren også ) Vanlig kosmetikk samler seg i porene osv. Men er du fornøyd med Lancome er det jo ingenting som er bedre. Hehe ) Jeg skal innrømme at jeg bruker vanlige øyenskygger som regel da ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Okei ) Men mineralsminke er ikke bare for uren hud, det er for å hindre at den BLIR uren også ) Vanlig kosmetikk samler seg i porene osv. Men er du fornøyd med Lancome er det jo ingenting som er bedre. Hehe ) Jeg skal innrømme at jeg bruker vanlige øyenskygger som regel da ) Jeg vet at det er for å hindre også.. men som sagt så har jeg aldri hatt uren hud så det var i utgangspunktet ikke derfor jeg startet med det Nei jeg bruker heller ikke mineral øyeskygge..selv om jeg faktisk har et par stk men der synes jeg ikke de er finere enn de andre jeg har. Ser liksom ikke noe forskjell:) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Jeg vet at det er for å hindre også.. men som sagt så har jeg aldri hatt uren hud så det var i utgangspunktet ikke derfor jeg startet med det Nei jeg bruker heller ikke mineral øyeskygge..selv om jeg faktisk har et par stk men der synes jeg ikke de er finere enn de andre jeg har. Ser liksom ikke noe forskjell:) Nei, jeg syns heller ikke øyenskyggene er bedre enn andre. Men de er like gode, og billige ) Jeg har en del prøver bare. 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 bruker en fra h&m for ca 50kr. en gull aktig rund boks.. den er jeg fornøyd med.. 0 Siter
Soulshine Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Dette er min reddende engel om vinteren Det er en fuktighetskrem som etter påføring gir en naturlig farge. Du smører på og etter noen min dukker fargen opp. Man får en naturlig og frisk farge i ansiktet. Solpudder kan man gjerne bruke utenpå, men denne er faktisk nok alene med litt rouge i kinnene Anbefales! Vaskes av for hver gang, så dette er altså ingen selvbruningskrem. http://www.esteelauder.com/templates/products/sp_nonshaded.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY5865&PRODUCT_ID=PROD2225 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.