Gå til innhold

Solpudder

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker en fra h&m for ca 50kr. en gull aktig rund boks.. :P den er jeg fornøyd med..

Det er altfor mye glitter i den.

Skrevet

syns ikke jeg..

jeg hadde en, men var for mye glitter, og klarte ikke å fordele den ordentlig i ansiktet. Også er den jo full av stoffer som tetter igjen porene :o)

Skrevet

jeg hadde en, men var for mye glitter, og klarte ikke å fordele den ordentlig i ansiktet. Også er den jo full av stoffer som tetter igjen porene :o)

går fint på min hud hvertfall:P

Skrevet

Dette er min reddende engel om vinteren :) Det er en fuktighetskrem som etter påføring gir en naturlig farge. Du smører på og etter noen min dukker fargen opp. Man får en naturlig og frisk farge i ansiktet. Solpudder kan man gjerne bruke utenpå, men denne er faktisk nok alene med litt rouge i kinnene :) Anbefales!

Vaskes av for hver gang, så dette er altså ingen selvbruningskrem.

http://www.esteelauder.com/templates/products/sp_nonshaded.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY5865&PRODUCT_ID=PROD2225

Selges den her i Norge?

Skrevet

Selges den her i Norge?

Ja den selges i hvertfall på Estetique parfymerier.

Gjest b&u arbeider
Skrevet

Jeg bruker Loreal sitt nye pudder: true match minerals.

Den finnes i mange brunfarger og er lett påførlig.

Jeg bruker ikke sminke og var litt skeptisk til pudder også, men fikk prøve den ut og ble veldig fornøyd.

Den klarte å skjule mine ødelagt kinn som er røde etter hudkrem med vann, i solsteik:(

En link her med video.

http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/luksusta/vinkki.shtml?667685

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...