candyqueen_83 Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 bruker en fra h&m for ca 50kr. en gull aktig rund boks.. den er jeg fornøyd med.. Det er altfor mye glitter i den. 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Det er altfor mye glitter i den. syns ikke jeg.. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 syns ikke jeg.. jeg hadde en, men var for mye glitter, og klarte ikke å fordele den ordentlig i ansiktet. Også er den jo full av stoffer som tetter igjen porene ) 0 Siter
meg__123! Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 jeg hadde en, men var for mye glitter, og klarte ikke å fordele den ordentlig i ansiktet. Også er den jo full av stoffer som tetter igjen porene ) går fint på min hud hvertfall:P 0 Siter
Gjest blek Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Dette er min reddende engel om vinteren Det er en fuktighetskrem som etter påføring gir en naturlig farge. Du smører på og etter noen min dukker fargen opp. Man får en naturlig og frisk farge i ansiktet. Solpudder kan man gjerne bruke utenpå, men denne er faktisk nok alene med litt rouge i kinnene Anbefales! Vaskes av for hver gang, så dette er altså ingen selvbruningskrem. http://www.esteelauder.com/templates/products/sp_nonshaded.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY5865&PRODUCT_ID=PROD2225 Selges den her i Norge? 0 Siter
Soulshine Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Selges den her i Norge? Ja den selges i hvertfall på Estetique parfymerier. 0 Siter
Gjest b&u arbeider Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg bruker Loreal sitt nye pudder: true match minerals. Den finnes i mange brunfarger og er lett påførlig. Jeg bruker ikke sminke og var litt skeptisk til pudder også, men fikk prøve den ut og ble veldig fornøyd. Den klarte å skjule mine ødelagt kinn som er røde etter hudkrem med vann, i solsteik:( En link her med video. http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/luksusta/vinkki.shtml?667685 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.