cathlin Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Jeg stod opp sent, og dro rett på en treningstime med mye hopping og litt styrkeøvelser. Så dro jeg innom en kafe og kjøpte frokost og kaffe, før jeg dro videre på en spinningtime. Det var ganske heftig. Skjønner at den spinningen jeg har hatt til nå er tafatt i forhold til vanlig spinning. Nå ligger jeg langflat, men skal snart reise meg opp og lage middag. Skal lage ordentlig mat for en gangs skyld, og er så sulten at jeg skjelver på hendene. Ellers har jeg fått en dårlig samvittighet som ikke slipper taket, men det får jeg vel bare leve med så lenge. kanskje det hjelper å spise! Så må jeg vaske klær før vaskeriet stenger. Hva gjør dere da? :-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 I dag dro jeg rett på treningssenteret etter en lett frokost. Trente programmet mitt som tok 1 1/2 time. Deretter var jeg hjemme og dusjet og spiste litt før jeg og eldstemann dro på senteret. Hun måtte bytte noen klær hun fikk i gave som ikke passet. Så handlet vi inn noe middag vi snart skal lage. Også blir det tv og avlslapping resten av kvelden. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Du, jeg bare lurer på en ting: Det går rykter om en fryktelig fin kalender en jeg kjenner har fått. Hvir fikk du tak i denne, lurer generalsekretæren i Prokastineringsforbundet: 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Vi har vært inne på vinterparkeringen til hyttetomta med scooteren og tok samtidig en sving inn på hyttetomta for å se om vi fant den i snøen. ) En halvtime hver vei med scooter! *Hehe* Var skikkelig artig! Skinnlua (sel utenpå, sau inni) jeg fikk til jul var kjempevarm og helt herlig! Da vi kom hjem spiste vi nesten siste rest av julemiddagen og nå har vi spist resten av riskremen og gleder oss til siste del av "Oliver Twist" i kveld og bare koser oss. ) 0 Siter
waxo Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Sto opp ganske sent i dag. Ryddet, støvsuget, pakket tursekker og var på tur i skogen med mann, barna og bikkja helt til det ble mørkt. Tente bål og tok pølselunch på bålet. Med kaffe og kakao på stormkjøkkenet. Nå står pizzadeigen til heving og vi sitter bare her og sløver foran pc og tv. Blir nok ikke gjort mye her i kveld :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Du, jeg bare lurer på en ting: Det går rykter om en fryktelig fin kalender en jeg kjenner har fått. Hvir fikk du tak i denne, lurer generalsekretæren i Prokastineringsforbundet: Skal se om jeg finner linken, bare vent til jeg har laget middag;-) 0 Siter
Faure Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Trente du og så spiste, før du trente igjen? Jeg håper du hadde nyvasket treningsklær da 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Skal se om jeg finner linken, bare vent til jeg har laget middag;-) 1000 takk 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Jeg sov ganske lenge, men da jeg sto opp ble det aktivitet her. Stue, kjøkken og bad ble støvsuget og vasket, så har jeg vaska endel klær. Litt senere kom det et par runder besøk. I ettermiddag har vi sunget masse Abba singstar mens vi kjenner duften av deilig mat spre seg. Mannen min er kokk i dag, og det står lammegryte på menyen. Har fått en tanteunge på overnatting Nå roper 3-åringen på meg. Hun vil synge mer 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Du, jeg bare lurer på en ting: Det går rykter om en fryktelig fin kalender en jeg kjenner har fått. Hvir fikk du tak i denne, lurer generalsekretæren i Prokastineringsforbundet: Er det en sånn kalender som passer for en familie på 5? *interessert* Jeg er visst æresmedlem i forbundet *hehe* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230399518' post='4049125] Er det en sånn kalender som passer for en familie på 5? *interessert* Jeg er visst æresmedlem i forbundet *hehe* Det er en ledig plass i styret i Forbundet. (kjæresten min er styreleder). Jeg veit ikke helt hva slags kalender det er, annet enn at prokrastinering er sterkt inne i bildet. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Det er en ledig plass i styret i Forbundet. (kjæresten min er styreleder). Jeg veit ikke helt hva slags kalender det er, annet enn at prokrastinering er sterkt inne i bildet. Jeg er mester på unyttige ting, og det nyttige blir gjerne utsatt. Jeg er god under press ;D Vi får se da. kalender må vi ha på veggen her, med plass til å skriv opp alle gjøremål/treninger/møter/bursdager/whatever. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 1000 takk Nå husker jeg ikke hva den het, men fins på amazon. Så hvis du søker der finner du den. Bestilte noe mer prokratineringsmaterialet, har ikke kommet ennå, men venter i spenning:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Jeg sov ganske lenge, men da jeg sto opp ble det aktivitet her. Stue, kjøkken og bad ble støvsuget og vasket, så har jeg vaska endel klær. Litt senere kom det et par runder besøk. I ettermiddag har vi sunget masse Abba singstar mens vi kjenner duften av deilig mat spre seg. Mannen min er kokk i dag, og det står lammegryte på menyen. Har fått en tanteunge på overnatting Nå roper 3-åringen på meg. Hun vil synge mer Hehe:-) Det går i Abba hos deg, skjønner jeg. Håper dere får en fin kveld. Koselig med besøk:-) Jeg har spist; det var fantastisk godt med mat! 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Sto opp ganske sent i dag. Ryddet, støvsuget, pakket tursekker og var på tur i skogen med mann, barna og bikkja helt til det ble mørkt. Tente bål og tok pølselunch på bålet. Med kaffe og kakao på stormkjøkkenet. Nå står pizzadeigen til heving og vi sitter bare her og sløver foran pc og tv. Blir nok ikke gjort mye her i kveld :-) Tur i skogen og brenning av bål, det er nesten det hyggeligste jeg vet:-) Høres ut som dere har hatt en fin dag. God kveld! 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Vi har vært inne på vinterparkeringen til hyttetomta med scooteren og tok samtidig en sving inn på hyttetomta for å se om vi fant den i snøen. ) En halvtime hver vei med scooter! *Hehe* Var skikkelig artig! Skinnlua (sel utenpå, sau inni) jeg fikk til jul var kjempevarm og helt herlig! Da vi kom hjem spiste vi nesten siste rest av julemiddagen og nå har vi spist resten av riskremen og gleder oss til siste del av "Oliver Twist" i kveld og bare koser oss. ) Nå blir jeg litt misunnerlig på den scooterturen dere har hatt:-) Jeg syns det lukter så godt av den bensinen. Jeg har også spist god mat, kanskje det er noe bra på tv i dag. Tror jeg blir liggende her resten av kvelden, egentlig. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 I dag dro jeg rett på treningssenteret etter en lett frokost. Trente programmet mitt som tok 1 1/2 time. Deretter var jeg hjemme og dusjet og spiste litt før jeg og eldstemann dro på senteret. Hun måtte bytte noen klær hun fikk i gave som ikke passet. Så handlet vi inn noe middag vi snart skal lage. Også blir det tv og avlslapping resten av kvelden. Du er like sporty som meg, da;-) Håper dere får en fin kveld:-) Går det noe bra på tv i kveld, mon tro. Det må jeg sjekke. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Trente du og så spiste, før du trente igjen? Jeg håper du hadde nyvasket treningsklær da Joda, hadde med flere skift med klær. 0 Siter
astridny Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Jeg sov ganske lenge, men da jeg sto opp ble det aktivitet her. Stue, kjøkken og bad ble støvsuget og vasket, så har jeg vaska endel klær. Litt senere kom det et par runder besøk. I ettermiddag har vi sunget masse Abba singstar mens vi kjenner duften av deilig mat spre seg. Mannen min er kokk i dag, og det står lammegryte på menyen. Har fått en tanteunge på overnatting Nå roper 3-åringen på meg. Hun vil synge mer Hei. Har du oppskriften på lammegryta? Jeg fikk så lyst på det,men jeg fant bare masse rare oppskrifter på det i internett. Takk for svar. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Lat dag. Sov lenge, laga munker og kaffe sammen med stedatra til kjæresten kom hjem fra å ha kjørt foreldra sine på flyplassen, drakk kaffe og leste aviser, dro ut for å handle, leste litt mer aviser og dola, drakk litt mer kaffe, stekte opp en kg medisterkaker, spilte Wii-bowling med stedatra, laga risottomiddag og fortært den. Nå zappes det på tv'n mens jeg doler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.