Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå husker jeg ikke hva den het, men fins på amazon. Så hvis du søker der finner du den. Bestilte noe mer prokratineringsmaterialet, har ikke kommet ennå, men venter i spenning:-)

Fant dem! Takk! :)

AneM1365380603
Skrevet

Hei.

Har du oppskriften på lammegryta?

Jeg fikk så lyst på det,men jeg fant bare masse rare oppskrifter på det i internett.

Takk for svar.

Det kan hende du synes hans oppskrift også er rar :) Det er både vin og cognac i den. Det er tomatsaus med diverse i. Den er kraftig og god på smak, og ungene liker den. Den serveres med ris.

Hvis du synes den høres spesiell ut får du gi beskjed :)

AneM1365380603
Skrevet

Hehe:-) Det går i Abba hos deg, skjønner jeg.

Håper dere får en fin kveld. Koselig med besøk:-)

Jeg har spist; det var fantastisk godt med mat!

Glemte å skrive at jeg er imponert over treningsgleden i romjula :) Jeg eier ikke disiplin til det nå.

Skrevet

Tur i skogen og brenning av bål, det er nesten det hyggeligste jeg vet:-)

Høres ut som dere har hatt en fin dag. God kveld!

Helt topp dag :-) Slitne og fornøyde unger i kveld :-)

Skrevet

Minst mulig, egentlig. Dette er den første "oppegående" dagen siden juleaften, så jeg har kost meg med en bok og julemarsipan. Meningen med julen er jo at man kan gå rundt i pysjen hele dagen, proppe seg med godsaker, lese gode (og lettleste) bøker og se koselige tv-programmer. Og når jeg ikke har klart det før i dag, måtte jeg bruke dagen i dag til det.

Og så har jeg vært ute i kulda, sett pusten og kjent jeg er blitt kald i kinnene og på nesa. Deilig.

Skrevet

Lat dag. :) Sov lenge, laga munker og kaffe sammen med stedatra til kjæresten kom hjem fra å ha kjørt foreldra sine på flyplassen, drakk kaffe og leste aviser, dro ut for å handle, leste litt mer aviser og dola, drakk litt mer kaffe, stekte opp en kg medisterkaker, spilte Wii-bowling med stedatra, laga risottomiddag og fortært den. Nå zappes det på tv'n mens jeg doler. :)

Lat dag, ja:-) du sjefsprokrastinerer. Men hva er munker? Høres litt morsomt ut.

Ha en fin kveld videre:-)

Skrevet

Minst mulig, egentlig. Dette er den første "oppegående" dagen siden juleaften, så jeg har kost meg med en bok og julemarsipan. Meningen med julen er jo at man kan gå rundt i pysjen hele dagen, proppe seg med godsaker, lese gode (og lettleste) bøker og se koselige tv-programmer. Og når jeg ikke har klart det før i dag, måtte jeg bruke dagen i dag til det.

Og så har jeg vært ute i kulda, sett pusten og kjent jeg er blitt kald i kinnene og på nesa. Deilig.

Tror jeg også skal hive meg inn i lesingen snart.

Ha en fin kveld videre!

Skrevet

Glemte å skrive at jeg er imponert over treningsgleden i romjula :) Jeg eier ikke disiplin til det nå.

Det som funker er indre uro, da er trening en ren gledesfærd;-)

AneM1365380603
Skrevet

Det som funker er indre uro, da er trening en ren gledesfærd;-)

Så flott om trening hjelper da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...