Faure Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Vær et godt eksempel for deres barn. Ikke skyt opp pinneraketter! 0 Siter
Spirello Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Man får ikke kjøpt det heller. Ulovlig å selge. Hvis man allikevel skulle ha fått tak i det, og bruker det kan man få den feite bota. SÅ gøy er det vel få som synes raketter er? 0 Siter
Faure Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Man får ikke kjøpt det heller. Ulovlig å selge. Hvis man allikevel skulle ha fått tak i det, og bruker det kan man få den feite bota. SÅ gøy er det vel få som synes raketter er? Du bor ikke på bondelandet skjønner jeg, men jeg håper det blir gegrenset 0 Siter
Spirello Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Du bor ikke på bondelandet skjønner jeg, men jeg håper det blir gegrenset Nei jeg gjør ikke det Der er det å få kjøpt eller? Jeg rømmer byen og reiser på hytta siden gutten min er livredd raketter. Ikke særlig glad i det selv. 0 Siter
Faure Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Nei jeg gjør ikke det Der er det å få kjøpt eller? Jeg rømmer byen og reiser på hytta siden gutten min er livredd raketter. Ikke særlig glad i det selv. ''Der er det å få kjøpt eller?'' På bondelandet kan man få kjøpt alt hvis man har kontakter Når politiet er 5 mil vekke kan man gjøre hva man vil. Fornuftig å reise på hytta. Jeg ønsker dere en fin nyttårsaften! 0 Siter
muskath Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Nei jeg gjør ikke det Der er det å få kjøpt eller? Jeg rømmer byen og reiser på hytta siden gutten min er livredd raketter. Ikke særlig glad i det selv. Jeg er heller ikke glad i raketter. Ønsker deg en fin nyttårshelg på hytta! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.