Gå til innhold

Husk rakettforbudet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær et godt eksempel for deres barn. Ikke skyt opp pinneraketter!

Skrevet

Man får ikke kjøpt det heller. Ulovlig å selge. Hvis man allikevel skulle ha fått tak i det, og bruker det kan man få den feite bota. SÅ gøy er det vel få som synes raketter er?

Skrevet

Man får ikke kjøpt det heller. Ulovlig å selge. Hvis man allikevel skulle ha fått tak i det, og bruker det kan man få den feite bota. SÅ gøy er det vel få som synes raketter er?

Du bor ikke på bondelandet skjønner jeg, men jeg håper det blir gegrenset :)

Skrevet

Du bor ikke på bondelandet skjønner jeg, men jeg håper det blir gegrenset :)

Nei jeg gjør ikke det :) Der er det å få kjøpt eller? Jeg rømmer byen og reiser på hytta siden gutten min er livredd raketter. Ikke særlig glad i det selv.

Skrevet

Nei jeg gjør ikke det :) Der er det å få kjøpt eller? Jeg rømmer byen og reiser på hytta siden gutten min er livredd raketter. Ikke særlig glad i det selv.

''Der er det å få kjøpt eller?''

På bondelandet kan man få kjøpt alt hvis man har kontakter :)

Når politiet er 5 mil vekke kan man gjøre hva man vil.

Fornuftig å reise på hytta. Jeg ønsker dere en fin nyttårsaften!

Skrevet

Jeg er heller ikke glad i raketter. Ønsker deg en fin nyttårshelg på hytta!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...