Gjest angst av tanken Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Og jeg er hjemme med sønnen min. Jeg får mer eller mindre angst av tanken. synea rally er skummelt. Det er fort gjort å gå rundt i 150 km på glatt føre i en sving. Noen trøstende ord? Det er langt unna der vi bor, så får ikke sett. men tror ikke jeg ville vært med uansett, for synes det er skummelt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Går så bra atte! Vinterrally hvor alle gærninger kjører i samme retning... brøytekanter for ikke å havne i terrenget. Skulle gjerne vært med selv, jeg :-) 0 Siter
Faure Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Forstår din angst, men jeg kan ikke huske at noen har dauet i slike løp. 0 Siter
mrxx Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Skjønner at du ikke liker dette, men sikkerheten er veldig god. Jeg holder selv på med bilsport og det ser veldig farlig ut og det er heller ikke helt ufarlig, men risikoen er tross alt ikke så veldig stor for skikkelig skader på mennesker, selv om bilene kan få hard medfart. Nå er det vinter også, så det er mye som tar av hvis det går galt.Fordelen er også at alle kjører i samme retning:-) Er det på østandet han skal kjøre? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.