Gå til innhold

Vi ønsker ikke "personfokuserende" innlegg

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator
Skrevet

Vennligst avstå fra å skrive innlegg som fokuserer på sider ved enkeltbrukere eller hvor det spekuleres i hvorvidt en bruker er den samme som en annen bruker etc.

Diskuter saker, ikke brukere.

hidi, the scorpion
Skrevet

Faure har brutt alle de reglene i forhold til meg.

Skrevet

Dakkar! Kanskje du kan vise til noen linker?

Gjest Moderator
Skrevet

Du har vel ikke akkurat vært helt avholdende du heller.

Gjest Moderator
Skrevet

Dakkar! Kanskje du kan vise til noen linker?

Du kan godt begrense deg litt nå. Jeg har slettet flere innlegg postet av deg i løpet av dagen.

Skrevet

Du kan godt begrense deg litt nå. Jeg har slettet flere innlegg postet av deg i løpet av dagen.

Ja, kan sikkert begrense meg litt, men å si at du har slettet flere synes jeg er å overdrive litt :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Sikkert ikke, men jeg oversvëmmer ikke çpent forum. med tull!

Skrevet

Sikkert ikke, men jeg oversvëmmer ikke çpent forum. med tull!

Neivel...

hidi, the scorpion
Skrevet

Gi meg din adresse

Skrevet

Dette blir littt merkelig innlegg så lenge dere ikke gjør en dritt for å stoppe Jølsen, bortsett fra å slette ett innlegg eller to inn i mellom. Hvorfor ikke konsekvens slette alt? Joda, dere vil jo skylde på at dere ikke har tid til det, selvsagt.

Gjest Moderator
Skrevet

Dette blir littt merkelig innlegg så lenge dere ikke gjør en dritt for å stoppe Jølsen, bortsett fra å slette ett innlegg eller to inn i mellom. Hvorfor ikke konsekvens slette alt? Joda, dere vil jo skylde på at dere ikke har tid til det, selvsagt.

Vi sletter svært mange innlegg som han har postet, men vi sitter ikke online og sletter fortløpende.

Skrevet

Vi sletter svært mange innlegg som han har postet, men vi sitter ikke online og sletter fortløpende.

Det forstår jeg, men søk på nicket og slett alt konsekvent, uansett hvilke type innlegg det er snakk om. Jeg synes dere reagerer veldig rart og ulikt på forskjellige nick her inne.

Gjest Moderator
Skrevet

Det forstår jeg, men søk på nicket og slett alt konsekvent, uansett hvilke type innlegg det er snakk om. Jeg synes dere reagerer veldig rart og ulikt på forskjellige nick her inne.

Som sagt så sletter vi det meste av det Jølsen poster. I perioder med mye å gjøre, prioriterer vi å få vekk de verste innleggene og bruker ikke ressurser på å slette alt.

Når det gjelder hvordan vi forholder oss til ulike brukere, så vil våre vurderinger måtte baseres på skjønn hvor noe ulike forhold vektlegges. Det vil alltid kunne være ulike oppfatninger om hva som er den mest hensiktsmessige måten å moderere et forum på.

Skrevet

Som sagt så sletter vi det meste av det Jølsen poster. I perioder med mye å gjøre, prioriterer vi å få vekk de verste innleggene og bruker ikke ressurser på å slette alt.

Når det gjelder hvordan vi forholder oss til ulike brukere, så vil våre vurderinger måtte baseres på skjønn hvor noe ulike forhold vektlegges. Det vil alltid kunne være ulike oppfatninger om hva som er den mest hensiktsmessige måten å moderere et forum på.

Det også forstår jeg, men dere har vært veldig forsiktig med Jølsen, etter min mening altfor tafatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...