Gå til innhold

Høres dette kjent ut for noen?

Anbefalte innlegg

Gjest strangefeeling
Skrevet

I forgårs hadde jeg litt ubehag når jeg tisset, det kjentes ut som en urinveisinfeksjon var på vei. Jeg tok tranebærtabletter i håp om at det skulle gå bort. I går kveld svidde det litt på slutten når jeg tisset men det gjør det ikke i dag heldigvis.

MEN, når jeg tisser så er det akkurat som det kløøøøøøør i vagina og i anus,samtidig som det er litt ubehagelig å tisse... men ikke vondt. Høres dette ut som en urinveisinfeksjon, eller noen som aner hva dette kan være?

Blir veldig glad om noen vet, og blir veldig glad for råd.

Gjest tja, si det
Skrevet

Sopp? Kjønnssykdom?

Om du eller partneren din har vært med på lettsindige aktiviteter i det siste, så ville jeg ha vurdert en tur til legen. Hvis ikke, så invester i canesten stikkpille og salve, og prøv det i et par dager.

Onsdag1365380628
Skrevet

Dette hørtes kjent ut ja, og jeg tror det er en urinveisinfeksjon. Ofte kan den gå tilbake av seg selv om man er flink til å drikke masse, gjerne surt som feks sitron. Ta tranebær, hold deg varm og kontakt lege om du skulle bli verre. God bedring.

Gjest strangefeeling
Skrevet

Dette hørtes kjent ut ja, og jeg tror det er en urinveisinfeksjon. Ofte kan den gå tilbake av seg selv om man er flink til å drikke masse, gjerne surt som feks sitron. Ta tranebær, hold deg varm og kontakt lege om du skulle bli verre. God bedring.

Men forekommer det kløe også da? Det klør kun når jeg tisser..

Takk for råd!

Onsdag1365380628
Skrevet

Men forekommer det kløe også da? Det klør kun når jeg tisser..

Takk for råd!

Hos meg klør det..litt sånn inni på et vis og man når ikke frem for å klø noen steder...

Gjest strangefeeling
Skrevet

Sopp? Kjønnssykdom?

Om du eller partneren din har vært med på lettsindige aktiviteter i det siste, så ville jeg ha vurdert en tur til legen. Hvis ikke, så invester i canesten stikkpille og salve, og prøv det i et par dager.

Kjennes ikke ut som sopp..Men kan jo være det...Klør ikke utenpå i det hele tatt, klør kun når jeg tisser..

Takk for råd!

Gjest strangefeeling
Skrevet

Hos meg klør det..litt sånn inni på et vis og man når ikke frem for å klø noen steder...

Hehe ja det var rart at du sa det på den måten, for det er AKKURAT sånn det føles!

*presse sitron* ;)

Tusen takk!

Gjest Lovelene
Skrevet

Nå er det jo sånn da at om man har urinveis infeksjon eller blærekatarr, så er det bekterier i kroppen som kan til dette. Du bør teste deg for klamydia og gonorè, da urinveis infeksjon er en av de mest vanlige symptomene på disse to sos.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...