Gjest Pokerface Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg får stadig invitter til dette spillet på facern...kan noen være så snill og gi meg (en ung grønnskoling av en Chick..). en kort versjon i hvordan man spiller dette spillet eller hvordan spille poker sjenerelt? Da hadde jeg vært deg evig takknemmlig!! )) 0 Siter
Faure Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Holdt deg langt unna. Hvis du noengang skulle falle for fristelsen og spille med ekte penger er du lost. Se hvordan det gikk for Bjarte. 0 Siter
Zelda77 Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 http://www.holdemguiden-norge.com/ Her er en link med regler og strategi. Viss du senere velger å spille med ekte penger vil jeg anbefalle at du spiller turneringer da enn ikke taper så mye på det. Hold deg vekke fra cash bord, da enn fort kan tape veldig mye penger på det. 0 Siter
Gjest Pokerface Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Holdt deg langt unna. Hvis du noengang skulle falle for fristelsen og spille med ekte penger er du lost. Se hvordan det gikk for Bjarte. Nei har ikke tenkt å spille med penger.....aldri... Men lyst til å spille med venner på facebook... de spiller bare seg i mellom og selfølgelig uten penger....jeg har aldri penger likevel så det er ingen fare he he.. Takk for råd og link! ))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.