Gjest mobildumming Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Hvilken er det. Hvordan laste ned uten at det koste penger? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Ja, i hele desember har jeg hatt "Skomakergata" melodien, kjempekoselig. Måtte betale for å laste ned da, men verdt det. 0 Siter
tonie Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Aner ikke. Sånt har jeg aldri giddet å bruke penger på. Jeg skjønner ikke vitsen. Skal man betale i dyre dommer for å få noen sekunder av favorittlåta si? La det ringe ekstra lenge for å få mest mulig for pengene? Eller er det bare snakk om en identitetsstatement? At de andre skal få med seg for en eksellent smak jeg har og mene at jeg er en meget interessant person? Det holder i grunnen at jeg hører når det ringer, så klarer meg med de som følger med telefonen. Jeg er sykt ukul ... 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg har flere av mine favorittlåter som ringetoner. (Enkelte personer har sin egen ringetone). Du trenger ikke å laste ned, bare hent sanger fra pc'n over til mobilen. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Aner ikke. Sånt har jeg aldri giddet å bruke penger på. Jeg skjønner ikke vitsen. Skal man betale i dyre dommer for å få noen sekunder av favorittlåta si? La det ringe ekstra lenge for å få mest mulig for pengene? Eller er det bare snakk om en identitetsstatement? At de andre skal få med seg for en eksellent smak jeg har og mene at jeg er en meget interessant person? Det holder i grunnen at jeg hører når det ringer, så klarer meg med de som følger med telefonen. Jeg er sykt ukul ... "Skal man betale i dyre dommer for å få noen sekunder av favorittlåta si?" Mange av dagens mobiler har støtte for MP3, disse kan du fint legge inn på mobiltelefonen din fra PC. Og mange telefoner har også støtte for bruk av MP3sanger som ringetone. Trenger ikke koste deg et rødt øre. 0 Siter
tonie Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 "Skal man betale i dyre dommer for å få noen sekunder av favorittlåta si?" Mange av dagens mobiler har støtte for MP3, disse kan du fint legge inn på mobiltelefonen din fra PC. Og mange telefoner har også støtte for bruk av MP3sanger som ringetone. Trenger ikke koste deg et rødt øre. Jaja.. Jeg gir meg vel mest bare katta i hva som spilles så lenge det ikke er direkte irriterende å høre på. Jeg får erkefnatt av musikk som plutselig setter i gang uten at jeg er forberedt. Jeg kan bli så rasende av det at jeg nesten tilter. Det er ikke tull heller. Jeg har sikkert en eller annen hjernedefekt eller noe sånt. Plagsomt er det i hvert fall. Dere skulle bare visst hvilken tikkende bombe som går midt iblandt dere, dere med vrælete ringetoner;) Rolig pling, plong passer meg helt utmerket. Eller en litt dempet god gammeldags ringelyd. Jeg vil egentlig bare ha et lite hint om at noen vil ha tak i meg:) 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jaja.. Jeg gir meg vel mest bare katta i hva som spilles så lenge det ikke er direkte irriterende å høre på. Jeg får erkefnatt av musikk som plutselig setter i gang uten at jeg er forberedt. Jeg kan bli så rasende av det at jeg nesten tilter. Det er ikke tull heller. Jeg har sikkert en eller annen hjernedefekt eller noe sånt. Plagsomt er det i hvert fall. Dere skulle bare visst hvilken tikkende bombe som går midt iblandt dere, dere med vrælete ringetoner;) Rolig pling, plong passer meg helt utmerket. Eller en litt dempet god gammeldags ringelyd. Jeg vil egentlig bare ha et lite hint om at noen vil ha tak i meg:) "Jeg får erkefnatt av musikk som plutselig setter i gang uten at jeg er forberedt. Jeg kan bli så rasende av det at jeg nesten tilter. Det er ikke tull heller. Jeg har sikkert en eller annen hjernedefekt eller noe sånt. Plagsomt er det i hvert fall. Dere skulle bare visst hvilken tikkende bombe som går midt iblandt dere, dere med vrælete ringetoner;)" Hehe, jeg syns jeg ser det for meg! ;-) God beskrivelse! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg bruker en ringetone som ligger inne på mobilen. Jeg prøvde en stund å ha en bra låt som ringetone, men da oppfattet jeg ikke at mobilen ringte. Jeg må ha en passe stressende tone. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.