Gå til innhold

Lurer du på hva jeg har gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har oppsøkt brekkmiddel nr 1. Jeg har demontert begge vannlåser på dobbeltservanten på badet *kvalm* Og da mener jeg ikke bare vannlåsdelen - for det er ikke _der_ gørra ligger. Føkk...

Det var rimelig tettpakket av såpe, hår - masse hår - lange hår. Og en god del q-tips. En eller annen unge i dette huset synes visst det er artig å dytte q-tips ned i vasken.

Også lukta det _ikke_ blomster. Makan... Helt jævlig.

Litt flink? *ja*

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

11

• frosken

5

• morsan

5

• cathlin

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest dustedama
Skrevet

''Lurer du på hva jeg har gjort i dag?''

Ja, det er faktisk det eneste jeg har gått rundt og tenkt på i dag! ;P

Skrevet

''Lurer du på hva jeg har gjort i dag?''

Ja, det er faktisk det eneste jeg har gått rundt og tenkt på i dag! ;P

Huff, da har du hatt lite å gjøre ;p Kanskje dette ble en tankevekker til å holde avløp åpne i det minste. Kvalmt, men nyttig *urk*

Gjest dustedama
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230475784' post='4049723]

Huff, da har du hatt lite å gjøre ;p Kanskje dette ble en tankevekker til å holde avløp åpne i det minste. Kvalmt, men nyttig *urk*

''Huff, da har du hatt lite å gjøre ;p''

Just presis. Alt for lite. Men har fått tid til å synes synd på meg selv også da ;)

Skrevet

''Huff, da har du hatt lite å gjøre ;p''

Just presis. Alt for lite. Men har fått tid til å synes synd på meg selv også da ;)

Fortell, så skal jeg trøste deg. :-)

Gjest dustedama
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230476413' post='4049746]

Fortell, så skal jeg trøste deg. :-)

Føler meg ensom og forlatt bare. Mest helt uten grunn. Men følelsene er de samme......

Skrevet

Veldig flink. Jeg gjorde det samme for en stund sida. Mye fyrstikker i avløpet på kjøkkenet vårt...

Skrevet

Veldig flink. Jeg gjorde det samme for en stund sida. Mye fyrstikker i avløpet på kjøkkenet vårt...

De fyrstikkene hadde du vel pælma i vasken sjøl, tenker jeg? En fyrstikk for hver gang du tenner talglys... *hehe*

Skrevet

Hmmm... er det noen som smugrøyker hos deg? Vanskelig å forklare fyrstikker i avløpet med barns atferd...*s*

Skrevet

Føler meg ensom og forlatt bare. Mest helt uten grunn. Men følelsene er de samme......

Det er fælt å føle seg ensom og forlatt. *klem*

Klarer du finne på noe givende og positivt i dag, da? Jeg håper det. Det er jo bra at du egentlig vet at følelsen ikke er helt sann.

Skrevet

Oh,.... hvorfor leste jeg dette når jeg spiser..

Du skal ikke ha mat og drikke attmed pc'n..! ;-)

Gjest dustedama
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230477883' post='4049772]

Det er fælt å føle seg ensom og forlatt. *klem*

Klarer du finne på noe givende og positivt i dag, da? Jeg håper det. Det er jo bra at du egentlig vet at følelsen ikke er helt sann.

Takk for klemmen :)

Jeg hadde tenkt meg ut å gå en tur, men det ble med tanken. Kanskje jeg skal gjøre alvor av å ta meg en tur på kino?

Ja, det hjelper _litt_ at det "bare" er en følelse.

Men av og til føles det som om jeg er den eneste som ikke får uventa besøk, eller som blir invitert på en hyggelig spontan kom-sammen-greie, eller som ikke holder en hyggelig brunsj for 20 av mine _nærmeste_ venner.....etc..

Forresten så synes jeg du var kjempeflink som tok den møkkajobben ;)

Skrevet

Takk for klemmen :)

Jeg hadde tenkt meg ut å gå en tur, men det ble med tanken. Kanskje jeg skal gjøre alvor av å ta meg en tur på kino?

Ja, det hjelper _litt_ at det "bare" er en følelse.

Men av og til føles det som om jeg er den eneste som ikke får uventa besøk, eller som blir invitert på en hyggelig spontan kom-sammen-greie, eller som ikke holder en hyggelig brunsj for 20 av mine _nærmeste_ venner.....etc..

Forresten så synes jeg du var kjempeflink som tok den møkkajobben ;)

Ja, ta en tur på kino. Ut å se litt på julepyntede vinduer, eller bare få litt frisk luft... eller rens et avløp, hehe! ;-)

Bare gjør en eller annen ting, som du ikke gjør til daglig. Bor du i en storby? Stikk nesen innom en frivillighetssentral, en kirke som er åpen, eller noe. Det er hyggelig. :-)

Skrevet

Oh,.... hvorfor leste jeg dette når jeg spiser..

Jeg så på Ronja Røverdatter mens jeg spiste frokost i dag. Der drev de med avlusing, og den ene røveren koste seg med lus han fant i kameratens hode. Det bildet gjorde at grøten min fikk stå litt i fred...*s*

Skrevet

Jeg så på Ronja Røverdatter mens jeg spiste frokost i dag. Der drev de med avlusing, og den ene røveren koste seg med lus han fant i kameratens hode. Det bildet gjorde at grøten min fikk stå litt i fred...*s*

Isj. Men tenk at du spiser grøt til frokost:-)

I morrest drømte jeg like før jeg våknet at jeg hadde fått 4 bøker. Og da vekkerklokka ringte fikk hjernen min det til å bli at alarmen var en av de bøkene, så da kunne jeg ikke stå opp før jeg hadde brukt alle 4 på et vis. Derfor sov jeg en time ekstra.

Dette skjedde sansynligvis en tid etter at du hadde sett Ronja.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230479134' post='4049779]

Du skal ikke ha mat og drikke attmed pc'n..! ;-)

Hehe

Skrevet

Hmmm... er det noen som smugrøyker hos deg? Vanskelig å forklare fyrstikker i avløpet med barns atferd...*s*

Nei, det er Storebror som alltid tenner lysene på bordet hver gang vi skal spise middag. :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230477742' post='4049768]

De fyrstikkene hadde du vel pælma i vasken sjøl, tenker jeg? En fyrstikk for hver gang du tenner talglys... *hehe*

Det er Storebrors oppgave å tenne lysa på bordet år vi skal spise middag. ;)

Skrevet

Nei, det er Storebror som alltid tenner lysene på bordet hver gang vi skal spise middag. :)

Jeg er nå ikke så sikker på det. Hvem vet hva som skjer i stua når du er på butikken...*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...