Gå til innhold

Lurer du på hva jeg har gjort i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isj. Men tenk at du spiser grøt til frokost:-)

I morrest drømte jeg like før jeg våknet at jeg hadde fått 4 bøker. Og da vekkerklokka ringte fikk hjernen min det til å bli at alarmen var en av de bøkene, så da kunne jeg ikke stå opp før jeg hadde brukt alle 4 på et vis. Derfor sov jeg en time ekstra.

Dette skjedde sansynligvis en tid etter at du hadde sett Ronja.

Bra logikk!

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

11

• frosken

5

• morsan

5

• cathlin

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I morrest drømte jeg like før jeg våknet at jeg hadde fått 4 bøker. Og da vekkerklokka ringte fikk hjernen min det til å bli at alarmen var en av de bøkene, så da kunne jeg ikke stå opp før jeg hadde brukt alle 4 på et vis. Derfor sov jeg en time ekstra.

Er hjernen din i slekt men min mon tro..?

Skrevet

Er hjernen din i slekt men min mon tro..?

Kanskje, er din like "smart" som min? :-)

Skrevet

''Lurer du på hva jeg har gjort i dag?''

Egentlig ikke, men jeg har lurt på hvordan det går med helsa:-) Men jeg antar at den nå er mye bedre? ;-)

Skrevet

Kanskje, er din like "smart" som min? :-)

Den er smartere enn meg iallfall... *sukk* Lurer meg hele tiden, spesiellt om morgenen. Tror den og vekkerklokken har noe på gang.

Skrevet

*he he* hørtes deilig ut:-)

Skrevet

''Lurer du på hva jeg har gjort i dag?''

Egentlig ikke, men jeg har lurt på hvordan det går med helsa:-) Men jeg antar at den nå er mye bedre? ;-)

Jeg føler meg som en skranglekasse (ikke pga vekta, hehe!). Eller hanglekasse, kanskje *s* Jeg føler meg langt i fra bra. Jeg hoster, slimet sitter som støpt langt nedi brystet. Men er ikke vondt lengre, så det er en viss bedring. Feberfri er jeg ennå ikke

:( Jeg kaldsvetter, og febersvetting ennå i natta som var. Jentungen er akkurat på samma viset.

Jeg har i tillegg en ordentlig hes Whiskey-voice ;p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230489211' post='4049942]

Jeg føler meg som en skranglekasse (ikke pga vekta, hehe!). Eller hanglekasse, kanskje *s* Jeg føler meg langt i fra bra. Jeg hoster, slimet sitter som støpt langt nedi brystet. Men er ikke vondt lengre, så det er en viss bedring. Feberfri er jeg ennå ikke

:( Jeg kaldsvetter, og febersvetting ennå i natta som var. Jentungen er akkurat på samma viset.

Jeg har i tillegg en ordentlig hes Whiskey-voice ;p

...og likevel leker du Super-Mario? ;-) Den kjedelige varianten, altså;-)

Skrevet

Om ikke gørra ligger i den nederste delen av vannlåsen - hvor er den hen da?

Skrevet

...og likevel leker du Super-Mario? ;-) Den kjedelige varianten, altså;-)

Ja, når rastløsheten melder seg, så ;-) Må prøve å gjøre _noe_ fornuftig, hehe...

Skrevet

Om ikke gørra ligger i den nederste delen av vannlåsen - hvor er den hen da?

I røret som går fra servanten og nedi vannlåsen. Og ut fra vannlåsen. tykt ekkelt og illeluktende. Laaange hår. Og jeg kan ikke skylde på noen andre heller... :-(

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230492470' post='4049974]

I røret som går fra servanten og nedi vannlåsen. Og ut fra vannlåsen. tykt ekkelt og illeluktende. Laaange hår. Og jeg kan ikke skylde på noen andre heller... :-(

Stemmer det. Røret ut fra vannlåsen på kjøkkenet mitt var nesten blokkert med 40 år gammel gugge.... Var bare 1-1,5 cm hull ut, ikke rart det nesten ikke randt unna fra vasken. :o/ Men nå har jeg nye rør da og alt er bare velstand! :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230491977' post='4049965]

Ja, når rastløsheten melder seg, så ;-) Må prøve å gjøre _noe_ fornuftig, hehe...

Tsk tsk... du får gjøre som Pippi - hun begynte på skolen for å få sommerferie;-)

Når du og får juleferie slutter du sikkert med den slags 'griller'*he he*

Skrevet

kjempe flink! :0)

Jeg har vært på sykehuset i over 24 timer..Våket over et fam. medlem. Døde kl12.30.

Nu er jeg trøtt....

Skrevet

Jeg har vært på sykehuset i over 24 timer..Våket over et fam. medlem. Døde kl12.30.

Nu er jeg trøtt....

Huff, det var trist *klem* Har inntrykk av at du og din familie har mistet mange de siste årene...

Skrevet

Nu er jeg trøtt....

Kondolerer!

Skrevet

Nu er jeg trøtt....

Kondolerer, mora.

Gjest Milde måne
Skrevet

Nu er jeg trøtt....

Å,har du mistet enda et familiemedlem...trist!

Kondolerer!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230500130' post='4050151]

Huff, det var trist *klem* Har inntrykk av at du og din familie har mistet mange de siste årene...

Takk.. Ja, uff vi har mister for mange.. :0(

Forrige var jo i mai..Og han var bare 28år...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...