frosken Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Isj. Men tenk at du spiser grøt til frokost:-) I morrest drømte jeg like før jeg våknet at jeg hadde fått 4 bøker. Og da vekkerklokka ringte fikk hjernen min det til å bli at alarmen var en av de bøkene, så da kunne jeg ikke stå opp før jeg hadde brukt alle 4 på et vis. Derfor sov jeg en time ekstra. Dette skjedde sansynligvis en tid etter at du hadde sett Ronja. Bra logikk! 0 Siter
skal Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Isj. Men tenk at du spiser grøt til frokost:-) I morrest drømte jeg like før jeg våknet at jeg hadde fått 4 bøker. Og da vekkerklokka ringte fikk hjernen min det til å bli at alarmen var en av de bøkene, så da kunne jeg ikke stå opp før jeg hadde brukt alle 4 på et vis. Derfor sov jeg en time ekstra. Dette skjedde sansynligvis en tid etter at du hadde sett Ronja. Er hjernen din i slekt men min mon tro..? 0 Siter
cathlin Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Er hjernen din i slekt men min mon tro..? Kanskje, er din like "smart" som min? :-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 ''Lurer du på hva jeg har gjort i dag?'' Egentlig ikke, men jeg har lurt på hvordan det går med helsa:-) Men jeg antar at den nå er mye bedre? ;-) 0 Siter
skal Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Kanskje, er din like "smart" som min? :-) Den er smartere enn meg iallfall... *sukk* Lurer meg hele tiden, spesiellt om morgenen. Tror den og vekkerklokken har noe på gang. 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Isj. Men tenk at du spiser grøt til frokost:-) I morrest drømte jeg like før jeg våknet at jeg hadde fått 4 bøker. Og da vekkerklokka ringte fikk hjernen min det til å bli at alarmen var en av de bøkene, så da kunne jeg ikke stå opp før jeg hadde brukt alle 4 på et vis. Derfor sov jeg en time ekstra. Dette skjedde sansynligvis en tid etter at du hadde sett Ronja. *he he* hørtes deilig ut:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 ''Lurer du på hva jeg har gjort i dag?'' Egentlig ikke, men jeg har lurt på hvordan det går med helsa:-) Men jeg antar at den nå er mye bedre? ;-) Jeg føler meg som en skranglekasse (ikke pga vekta, hehe!). Eller hanglekasse, kanskje *s* Jeg føler meg langt i fra bra. Jeg hoster, slimet sitter som støpt langt nedi brystet. Men er ikke vondt lengre, så det er en viss bedring. Feberfri er jeg ennå ikke Jeg kaldsvetter, og febersvetting ennå i natta som var. Jentungen er akkurat på samma viset. Jeg har i tillegg en ordentlig hes Whiskey-voice ;p 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230489211' post='4049942] Jeg føler meg som en skranglekasse (ikke pga vekta, hehe!). Eller hanglekasse, kanskje *s* Jeg føler meg langt i fra bra. Jeg hoster, slimet sitter som støpt langt nedi brystet. Men er ikke vondt lengre, så det er en viss bedring. Feberfri er jeg ennå ikke Jeg kaldsvetter, og febersvetting ennå i natta som var. Jentungen er akkurat på samma viset. Jeg har i tillegg en ordentlig hes Whiskey-voice ;p ...og likevel leker du Super-Mario? ;-) Den kjedelige varianten, altså;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Om ikke gørra ligger i den nederste delen av vannlåsen - hvor er den hen da? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 ...og likevel leker du Super-Mario? ;-) Den kjedelige varianten, altså;-) Ja, når rastløsheten melder seg, så ;-) Må prøve å gjøre _noe_ fornuftig, hehe... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Om ikke gørra ligger i den nederste delen av vannlåsen - hvor er den hen da? I røret som går fra servanten og nedi vannlåsen. Og ut fra vannlåsen. tykt ekkelt og illeluktende. Laaange hår. Og jeg kan ikke skylde på noen andre heller... :-( 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230492470' post='4049974] I røret som går fra servanten og nedi vannlåsen. Og ut fra vannlåsen. tykt ekkelt og illeluktende. Laaange hår. Og jeg kan ikke skylde på noen andre heller... :-( Stemmer det. Røret ut fra vannlåsen på kjøkkenet mitt var nesten blokkert med 40 år gammel gugge.... Var bare 1-1,5 cm hull ut, ikke rart det nesten ikke randt unna fra vasken. :o/ Men nå har jeg nye rør da og alt er bare velstand! ) 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230491977' post='4049965] Ja, når rastløsheten melder seg, så ;-) Må prøve å gjøre _noe_ fornuftig, hehe... Tsk tsk... du får gjøre som Pippi - hun begynte på skolen for å få sommerferie;-) Når du og får juleferie slutter du sikkert med den slags 'griller'*he he* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 kjempe flink! :0) Jeg har vært på sykehuset i over 24 timer..Våket over et fam. medlem. Døde kl12.30. Nu er jeg trøtt.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 kjempe flink! :0) Jeg har vært på sykehuset i over 24 timer..Våket over et fam. medlem. Døde kl12.30. Nu er jeg trøtt.... Huff, det var trist *klem* Har inntrykk av at du og din familie har mistet mange de siste årene... 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 kjempe flink! :0) Jeg har vært på sykehuset i over 24 timer..Våket over et fam. medlem. Døde kl12.30. Nu er jeg trøtt.... Kondolerer! 0 Siter
frosken Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 kjempe flink! :0) Jeg har vært på sykehuset i over 24 timer..Våket over et fam. medlem. Døde kl12.30. Nu er jeg trøtt.... Kondolerer, mora. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 kjempe flink! :0) Jeg har vært på sykehuset i over 24 timer..Våket over et fam. medlem. Døde kl12.30. Nu er jeg trøtt.... Å,har du mistet enda et familiemedlem...trist! Kondolerer! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230500130' post='4050151] Huff, det var trist *klem* Har inntrykk av at du og din familie har mistet mange de siste årene... Takk.. Ja, uff vi har mister for mange.. :0( Forrige var jo i mai..Og han var bare 28år... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.