cathlin Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 kjempe flink! :0) Jeg har vært på sykehuset i over 24 timer..Våket over et fam. medlem. Døde kl12.30. Nu er jeg trøtt.... Kondolerer 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Å,har du mistet enda et familiemedlem...trist! Kondolerer! Takk! Veldig trist..Men nå har hun det godt hvertfall. 0 Siter
Gjest Hilsen meg :o) Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg så på Ronja Røverdatter mens jeg spiste frokost i dag. Der drev de med avlusing, og den ene røveren koste seg med lus han fant i kameratens hode. Det bildet gjorde at grøten min fikk stå litt i fred...*s* Hørte du at eggene ble klekket? 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Takk! Veldig trist..Men nå har hun det godt hvertfall. Ja det er sant det,godt å tenke på det når noen går bort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.