Gå til innhold

Sover du tungt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om det er så vanlig å gå å legge seg under sofaen.

Skrevet

Sannsynligvis litt vel mye vin da ja :-)

Skrevet

Godt han ikke hadde begynt å steke burger endatil før han tuppa av. Han må da ha vært full.

Skrevet

Kunne nok ha hendt meg, var på festival en gang. Jeg er avholds, så jeg hadde null alkohol innabords. Det siste jeg husket før jeg sovnet var lastebiler som tutet, de andre jeg lå i vogna sammen med hadde ikke sovet hele natta.

Jeg våknet godt uthvilt dagen etter. :)

Men det er også litt skremmende, har tatt mine forholdsregler i forhold til brannvarslere osv.

Skrevet

Under sofaen??! Han sov som en stein _på_ sofaen.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230481761' post='4049813]

Under sofaen??! Han sov som en stein _på_ sofaen.

Men hvorfor i alle dager leste jeg under sofaen, da?

Gjest insomnia83
Skrevet

kun ved feil bruk/doser av alkohol eller piller...

Skrevet

Hmmm, kanskje du duppet av litt mens du leste, hehe? ;-)

Skrevet

Jeg sover svært lett, altfor lett, det er plagsomt av og til. Våkner av det minste.

Jeg har alltid lurt på hva som rører seg oppe i hode på slike tullinger som spiller så inn i helvete høyt på natta.

Skrevet

Jeg sover svært lett, altfor lett, det er plagsomt av og til. Våkner av det minste.

Jeg har alltid lurt på hva som rører seg oppe i hode på slike tullinger som spiller så inn i helvete høyt på natta.

Han må ha vært veldig full. Og fullstendig borte fra vett og forstand.... noen håpløse tilfeller finnes. Det er ikke sikkert a det var bare ren alkohol ikke i bildet heller, for den saks skyld.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230482622' post='4049828]

Han må ha vært veldig full. Og fullstendig borte fra vett og forstand.... noen håpløse tilfeller finnes. Det er ikke sikkert a det var bare ren alkohol ikke i bildet heller, for den saks skyld.

Men det er de som gjør dette i nærmest edru tilstand også. Vi hadde en i nabolaget her også, som gjorde dette i edru tilstand kl 04 om morgenen. Ikke min nærmeste nabo, men såpass at jeg hørte musikken relativt godt.

Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg knust anlegget hans med balltre, hehe.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230482128' post='4049821]

Hmmm, kanskje du duppet av litt mens du leste, hehe? ;-)

Kanskje.

Skrevet

Men det er de som gjør dette i nærmest edru tilstand også. Vi hadde en i nabolaget her også, som gjorde dette i edru tilstand kl 04 om morgenen. Ikke min nærmeste nabo, men såpass at jeg hørte musikken relativt godt.

''Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg knust anlegget hans med balltre,''

Spennende strategi.

Skrevet

''Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg knust anlegget hans med balltre,''

Spennende strategi.

Hehe, ja, hadde jeg blitt forbannet nok hadde jeg gjort det også.

Skrevet

Nei, eg sover lett.

Merkelig at politiet ikkje kunne skru ned volumet...

Skrevet

For de fulle er svaret enkelt: Når promillen stiger, nedsettes tydeligvis hørselen;-) det er alltid en eller annen gjøk på fest som skal skru opp stereoen på altfor høyt volum, og denne gjøken er som regel ganske full...

For de edru må svaret være at mange år med høy musikk har satt ned hørselen deres permanent:-)

Skrevet

Kanskje du er litt pussa du også;-)

Skrevet

For de fulle er svaret enkelt: Når promillen stiger, nedsettes tydeligvis hørselen;-) det er alltid en eller annen gjøk på fest som skal skru opp stereoen på altfor høyt volum, og denne gjøken er som regel ganske full...

For de edru må svaret være at mange år med høy musikk har satt ned hørselen deres permanent:-)

Ja, kjenner godt til dette, har vært på mang en fest hvor dette har skjedd. Det er umulig å snakke sammen.

I fylla skjønner jeg at det kan skje, men ikke når noen gjør det til stadighet i edru tilstand.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...