Gjest i alle aldre Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg har nylig begynt å leke meg med Sims...syns det er så moro med å bygge hus og innrede dem :-) Men så har jeg laget en familie som skal flytte inn i huset, men så får jeg beskjed om at de ikke har penger nok. Hvordan gjør man det for at de skal tjene penger?? Jeg kan ikke finne noe i bruksanvisningen om det. Tenkte at her finns det da sikkert noen som kjenner Sims... P.S. Hvilken aldersgruppe synes DU at Sims passer for? :-D 0 Siter
Gjest sims-spiller Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Sims 1? Du må plukke opp avisa og finne deg en jobb. Noen jobber er bedre betalt enn andre. Du må etterhvert skaffe deg venner i nabolaget og ha bra humør + feks lese teknikk, trene styrke osv for å bli bedre i jobben, få forfremmelser og bedre lønn. 0 Siter
Gjest Mye jeg ikke har greie på Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Har ikke spilt sims selv men har sønner som har drevet litt. Sims virker vel som et spill som kan gå fra tidlige tenår eller litt før og helt opp For å få penger må du vel jobbe. Vet det er arbeidskontor i Sims og at det gjerne er måten å få tjent noen penger på 0 Siter
Moment Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Hver familie får jo med seg 20 000, så det første huset du lager bør være så lite og enkelt innredet som mulig slik at de har råd til det. Prioriter ting som senger, toalett/dusj, kjøleskap, komfyr/micro. En datamaskin kan også være lurt. De må ha jobb for å tjene penger, og jobb finner du, som nevnt tidligere her, i avisen eller på datamaskinen. Det er flere jobber å finne på datamaskinen enn i avisen. Man stiger i jobbgradene ved bla kunnskap, så en bokhylle kan også være lurt å ha. Hvilken kunnskap man trenger avhenger av hvilken jobb man har. Humør og tilfredshet er også viktig for opprykk i jobb. 0 Siter
Orio Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Mulig å prøve det litt ut på nett før jeg ev. kjøper det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.