cathlin Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg lurer på om jeg skal rydde her. Hvis jeg rydder i dag kan jeg begynne å lese i morgen. Hvis jeg ikke rydder i dag, må jeg rydde i morgen, men får da ikke begynt å lese før neste dag igjen. 1) Hvor står dere i dette viktige spørsmålet? Og 2) Hvordan blir man rik? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 ''1) Hvor står dere i dette viktige spørsmålet?'' Du bør rydde i dag, så setter du av dagen i morra til hvile, kos (hva nå det er for deg) og opplading til hverdagens trivialiteter, altså lesing først på tirsdag. Og ''2) Hvordan blir man rik?'' Det er mange "veier til Rom", men det mest vanlige er at du først må bli psykopat, det pleier å hjelpe for da står ikkje samvittigheten din i veien for å oppnå de mål du setter deg. Du trenger heller ikkje ta hensyn til noen andre, og egoet er på topp, stort sett hele tiden. Så må du selvfølgelig bygge nettverk, det er VELDIG viktig, da må du menge deg med mange løgninger men de kan du skippe etterhvert som du klatrer på karrierestigen. Ps! Lykke til og husk å innvitere Kjelle Magne Bondevik i bryllupet ditt. :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 ''1) Hvor står dere i dette viktige spørsmålet?'' Du bør rydde i dag, så setter du av dagen i morra til hvile, kos (hva nå det er for deg) og opplading til hverdagens trivialiteter, altså lesing først på tirsdag. Og ''2) Hvordan blir man rik?'' Det er mange "veier til Rom", men det mest vanlige er at du først må bli psykopat, det pleier å hjelpe for da står ikkje samvittigheten din i veien for å oppnå de mål du setter deg. Du trenger heller ikkje ta hensyn til noen andre, og egoet er på topp, stort sett hele tiden. Så må du selvfølgelig bygge nettverk, det er VELDIG viktig, da må du menge deg med mange løgninger men de kan du skippe etterhvert som du klatrer på karrierestigen. Ps! Lykke til og husk å innvitere Kjelle Magne Bondevik i bryllupet ditt. :-) Ok. Hvorfor akkurat Kjell Magne Bondevik? 0 Siter
Gjest Lovelene Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 1. ikke utsett til i morgen hva du kan gjøre i dag. 2. hadde jeg visst det hadde jeg vært multimillionær nå. Men det er viktig å finne noe man virkelig trives med som også er innbringende slik at man orker å jobbe mye, offre mye og tjener masse penger. 0 Siter
Gjest sedetdu Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 1. Jeg tror du lider av et snev av beslutningsvegring 2. Gift deg med en som er stinn av gryn 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Ok. Hvorfor akkurat Kjell Magne Bondevik? ''Hvorfor akkurat Kjell Magne Bondevik?'' Han pleier å være "både her og der" men eg vet ikkje koffor. Ring "RimiHagen" han vet det sikkert. 0 Siter
cathlin Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 1. ikke utsett til i morgen hva du kan gjøre i dag. 2. hadde jeg visst det hadde jeg vært multimillionær nå. Men det er viktig å finne noe man virkelig trives med som også er innbringende slik at man orker å jobbe mye, offre mye og tjener masse penger. Ok. Det høres slitsomt ut å offre mye. Jeg tenkte mer på en lettvint måte å bli rik på. 0 Siter
cathlin Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 1. Jeg tror du lider av et snev av beslutningsvegring 2. Gift deg med en som er stinn av gryn Neida, jeg prøver bare å være inkluderende. 0 Siter
cathlin Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 ''Hvorfor akkurat Kjell Magne Bondevik?'' Han pleier å være "både her og der" men eg vet ikkje koffor. Ring "RimiHagen" han vet det sikkert. Tenkte å skaffe meg legathåndboken. 0 Siter
Gjest sedetdu Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Neida, jeg prøver bare å være inkluderende. Så omtenksomt 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Ok. Det høres slitsomt ut å offre mye. Jeg tenkte mer på en lettvint måte å bli rik på. Da må du vinne toppremien i Lotto! 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Må du rydde i morgen, da, eller kan du bare sette på en leselampe nok til at du ser boka men ikke resten av rommet? ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 1. Jeg tror du lider av et snev av beslutningsvegring 2. Gift deg med en som er stinn av gryn ''2. Gift deg med en som er stinn av gryn'' Komer an på hva som gjør han stinn av gryn. Er det arv, er det OK, er det derimot mye arbeid, betyr det bare at hun får to personer å rydde etter (+ evt barn) og ingen ryddehjelp;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Tenkte å skaffe meg legathåndboken. Den har eg faktisk, men den er litt gammel. Ps! Eg har ikkje blitt rik av den grunn. 0 Siter
cathlin Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Må du rydde i morgen, da, eller kan du bare sette på en leselampe nok til at du ser boka men ikke resten av rommet? ;-) Kreativ i dag?;-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Glemte å svare på nr 2: ''2) Hvordan blir man rik?'' Du kan skrive en bok som heter "hvordan man blir rik ved bare å skrive en bok" og selge den i store mengder i vanlige dagligvarebutikker og kiosker. 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Kreativ i dag?;-) i _dag_?;-) Ryddenekt kan være like lurt alle dager;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Nei. Alt kan utsettes. Jeg ventet på svar fra deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.