Gå til innhold

Tilbakestille oppdatering av opera?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å fjerne oppgraderingen av Operaen, sånn at jeg får tilbake den gamle jeg hadde for noen dager siden?

Hvis ingen har en løsning på mail-problemet da, beskrevet et par tråder ned på forrige side her...

Skrevet

Du kan antakelig prøve å installere på nytt over den gamle, enten med den forrige versjonen eller prøve en gang til med den nye tilfelle noe galt har skjedd under oppdateringen.

Skrevet

Du kan antakelig prøve å installere på nytt over den gamle, enten med den forrige versjonen eller prøve en gang til med den nye tilfelle noe galt har skjedd under oppdateringen.

Ok, prøver det.

Skrevet

Gosj, her ble det bare verre og verre, så jeg tilbakestilte windows til før jeg oppgraderte i forrige uke.

Nå er alt som normalt, bortsett fra at alle mailene mine er borte! Fyttipokker, altså... Kan de ligge noe sted? De ble vel slettet ved et eller annet tidspunkt når jeg installerte enten ny eller gammel versjon, da... Hm.

Skrevet

Gosj, her ble det bare verre og verre, så jeg tilbakestilte windows til før jeg oppgraderte i forrige uke.

Nå er alt som normalt, bortsett fra at alle mailene mine er borte! Fyttipokker, altså... Kan de ligge noe sted? De ble vel slettet ved et eller annet tidspunkt når jeg installerte enten ny eller gammel versjon, da... Hm.

Hmm, kanskje du kan ha installert enkeltbrukerversjonen i stedet for flerbrukerversjonen, eller omvendt? I det ene tilfellet ligger mailene under Opera-katalogen i Program Files, mens i det andre tilfellet ligger de under Opera-katalogen i C:\Documents and Settings\brukernavn\Application Data\Opera\. Sjekk begge steder og se om du finner igjen filene. Og alltid husk å gjøre backup før du oppgraderer ting eller gjør endringer på systemet (og med jevne mellomrom ellers også, harddisker har det med å ryke når det minst passer...)

Skrevet

Hmm, kanskje du kan ha installert enkeltbrukerversjonen i stedet for flerbrukerversjonen, eller omvendt? I det ene tilfellet ligger mailene under Opera-katalogen i Program Files, mens i det andre tilfellet ligger de under Opera-katalogen i C:\Documents and Settings\brukernavn\Application Data\Opera\. Sjekk begge steder og se om du finner igjen filene. Og alltid husk å gjøre backup før du oppgraderer ting eller gjør endringer på systemet (og med jevne mellomrom ellers også, harddisker har det med å ryke når det minst passer...)

Backup er for pyser? ;) Neida. Jeg får ta en titt etter ungene er lagt, men jeg fant ut at mailadressene ligger der så lenge jeg skriver første bokstav, og det var egentlig det viktigste.

Minner meg på at jeg ikke har tatt bildebackup på en stund. Det må jeg gjøre i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...