Orio Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Å ta betalt må være helt greit. Det er derimot mange andre ting jeg er mer i tvil om. Hvorvidt "healing" er virkelig, forholdet til kvakksalver loven osv. 0 Siter
adelie Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Å ta betalt må være helt greit. Det er derimot mange andre ting jeg er mer i tvil om. Hvorvidt "healing" er virkelig, forholdet til kvakksalver loven osv. Kvakksalverloven, ble ikke den avskaffet? Det er regler for hva man kan love. Og for type sykdommer man kan 'behandle', og så må man passe på at folk fortsetter med tradisjonell behandling. Tror jeg. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hvis noen har solide evner, så er det vel meningen å bruke det. Da bør man vurdere å slutte i annen jobb, og bruke all arbeidstid på å hjelpe folk. Selvsagt må man ta honorar for det, man skal jo leve. Men kanskje noen tar mindre betalt hvis klienten har dårlig råd. Ja,det som er synd er at det må være så dyrt pr time,tror de hadde fått flere klienter om de hadde tatt seg mindre betalt. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Å ta betalt må være helt greit. Det er derimot mange andre ting jeg er mer i tvil om. Hvorvidt "healing" er virkelig, forholdet til kvakksalver loven osv. Healing har iallefall hjulpet meg,så jeg er godt fornøyd : ) 0 Siter
adelie Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Ja,det som er synd er at det må være så dyrt pr time,tror de hadde fått flere klienter om de hadde tatt seg mindre betalt. Hvor mye er vanlig da? 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hvor mye er vanlig da? Når jeg gikk til healer som tok betalt tok hun 350 kr,i dag tar de visst over 500 kr enkelte plasser. Jeg har vært heldig og fått hjelp gratis de siste årene : ) 0 Siter
adelie Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Når jeg gikk til healer som tok betalt tok hun 350 kr,i dag tar de visst over 500 kr enkelte plasser. Jeg har vært heldig og fått hjelp gratis de siste årene : ) 350 kr for en time er jo lite, hvis de har hjemmekontor. 500 kr er jo heller ikke mye hvis du sammenligner yrkesgrupper, men det er j#vli mye penger, da Men er det time vi snakker om, eller er de beløpene uavhengig av hvor lang tid det tar. Og hvor lang tid bruker de? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg tror at tro kan flytte fjell. ''Jeg tror at tro kan flytte fjell.'' Da bør du tro om igjen! 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 350 kr for en time er jo lite, hvis de har hjemmekontor. 500 kr er jo heller ikke mye hvis du sammenligner yrkesgrupper, men det er j#vli mye penger, da Men er det time vi snakker om, eller er de beløpene uavhengig av hvor lang tid det tar. Og hvor lang tid bruker de? Det er 45 minutter det er snakk om,tja det er vel kanskje ikke mye penger,bare jeg som er gniten,he he : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.