Gjest blir galen Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Har en voldsom kløe under armene, noen som har noe ide' om hva det kan komme av? Har barbert meg og alt sånn som vanlig, bruker deodorant uten parfyme og samme med dusjsåpe.. blir galen av kløen.. noen som har noen gode råd om hva som kan hjelpe? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 er du rød i huden? Eksem-tendenser? I så fall kan det hjelpe å smøre med hydrokortison krem en dag eller to. 0 Siter
Gjest blir galen Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 er du rød i huden? Eksem-tendenser? I så fall kan det hjelpe å smøre med hydrokortison krem en dag eller to. takk for svar.. det skal jeg prøve.. er rød ja, men litt usikker på om det kommer fordi jeg klør meg der.. får jeg kjøpt sånn salve på apotek.? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 takk for svar.. det skal jeg prøve.. er rød ja, men litt usikker på om det kommer fordi jeg klør meg der.. får jeg kjøpt sånn salve på apotek.? ''får jeg kjøpt sånn salve på apotek.?'' Mest sannsynlig, du får det neppe på bensinstasjonene ihvertfall. 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 ''får jeg kjøpt sånn salve på apotek.?'' Mest sannsynlig, du får det neppe på bensinstasjonene ihvertfall. Nei, men jeg vet at parafin skal være bra imot lus. 0 Siter
3stakk Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 takk for svar.. det skal jeg prøve.. er rød ja, men litt usikker på om det kommer fordi jeg klør meg der.. får jeg kjøpt sånn salve på apotek.? Ja, uten resept 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.