morsan Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?method=start&id=5096 12 av 12 her Det rareste var vel at hele 2 % trodde at de fire store var _disse_ personene. Som om det ikke er ille nok å ha med både landsvikere og syklister, så er jo forfatternavnene ekstremt feilskrevet;-) ''Alexadser Kielland, Vidkun Quisling, Knud Knudsen og Bjørnstjere Bjørnson'' 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg fikk også 12 av 12 men hvem i huleste går rundt å husker hvor mange som var på Eidsvold. 0 Siter
morsan Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 Jeg fikk også 12 av 12 men hvem i huleste går rundt å husker hvor mange som var på Eidsvold. ...slike som deg & meg? ;-) 0 Siter
Orio Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg fikk også 12 av 12 men hvem i huleste går rundt å husker hvor mange som var på Eidsvold. Norske nordmenn fra Norge? Antall menn på Eidsvold er ikke en gang blant de mest sære tingene jeg husker. 0 Siter
morsan Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 Norske nordmenn fra Norge? Antall menn på Eidsvold er ikke en gang blant de mest sære tingene jeg husker. *he he* samme her. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 ...slike som deg & meg? ;-) LOL, sånt husker ikke jeg lenger altså. Det er altfor lenge siden jeg gikk på skolen ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Norske nordmenn fra Norge? Antall menn på Eidsvold er ikke en gang blant de mest sære tingene jeg husker. Jeg husker også sære ting som salmevers og trosbekjennelsen. 0 Siter
Gjest halvdanske Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Norske nordmenn fra Norge? Antall menn på Eidsvold er ikke en gang blant de mest sære tingene jeg husker. ''Norske nordmenn fra Norge?'' Det forklarer hvorfor jeg bare fikk 11 rette 0 Siter
monass Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Feilet på antall menn på Eidsvold. Hvis det hadde vært kvinner på Eidsvold, så hadde det ikke vært behov for så mange for å fatte en grunnlov! 0 Siter
Atene Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 ''Som om det ikke er ille nok å ha med både landsvikere og syklister'' Syklister? Morsan da. Du vet vel hvem Knud Knudsen var, og at det neppe er syklisten de mener? Testen har jeg forøvrig tatt før, og fikk 12 av 12. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 11/12, bommet visst på assimilasjon. Den burde jeg vel tatt, men på enkelte andre hadde jeg nok flaks. Men syklist!? *LOL* 0 Siter
Shova Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 11/12, bommet visst på assimilasjon. Den burde jeg vel tatt, men på enkelte andre hadde jeg nok flaks. Men syklist!? *LOL* Kan jo hende han syklet litt rundt, vet du, for å finne orda til bokmålet...)) 0 Siter
morsan Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 ''Som om det ikke er ille nok å ha med både landsvikere og syklister'' Syklister? Morsan da. Du vet vel hvem Knud Knudsen var, og at det neppe er syklisten de mener? Testen har jeg forøvrig tatt før, og fikk 12 av 12. '' Du vet vel hvem Knud Knudsen var, og at det neppe er syklisten de mener?'' Har googlet navnet nå og skjønt at det er fler enn den ene legendariske, i flg min far;-) Han andre har jeg kanskje hørt om en gang i gamle da'r, men isåfall har det blitt slettet fra harddisken;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.