Gå til innhold

Quiz... norsk med mere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk også 12 av 12 men hvem i huleste går rundt å husker hvor mange som var på Eidsvold.

Skrevet

Jeg fikk også 12 av 12 men hvem i huleste går rundt å husker hvor mange som var på Eidsvold.

...slike som deg & meg? ;-)

Skrevet

Norske nordmenn fra Norge?

Antall menn på Eidsvold er ikke en gang blant de mest sære tingene jeg husker.

Skrevet

*he he* samme her.

Skrevet

...slike som deg & meg? ;-)

LOL, sånt husker ikke jeg lenger altså. Det er altfor lenge siden jeg gikk på skolen :o)

Skrevet

Jeg husker også sære ting som salmevers og trosbekjennelsen.

Gjest halvdanske
Skrevet

''Norske nordmenn fra Norge?''

Det forklarer hvorfor jeg bare fikk 11 rette ;)

Skrevet

Feilet på antall menn på Eidsvold. Hvis det hadde vært kvinner på Eidsvold, så hadde det ikke vært behov for så mange for å fatte en grunnlov!

Skrevet

''Som om det ikke er ille nok å ha med både landsvikere og syklister''

Syklister? Morsan da. Du vet vel hvem Knud Knudsen var, og at det neppe er syklisten de mener?

Testen har jeg forøvrig tatt før, og fikk 12 av 12.

Skrevet

11/12, bommet visst på assimilasjon. Den burde jeg vel tatt, men på enkelte andre hadde jeg nok flaks.

Men syklist!? *LOL*

Skrevet

11/12, bommet visst på assimilasjon. Den burde jeg vel tatt, men på enkelte andre hadde jeg nok flaks.

Men syklist!? *LOL*

Kan jo hende han syklet litt rundt, vet du, for å finne orda til bokmålet...;)))

Skrevet

''Som om det ikke er ille nok å ha med både landsvikere og syklister''

Syklister? Morsan da. Du vet vel hvem Knud Knudsen var, og at det neppe er syklisten de mener?

Testen har jeg forøvrig tatt før, og fikk 12 av 12.

'' Du vet vel hvem Knud Knudsen var, og at det neppe er syklisten de mener?''

Har googlet navnet nå og skjønt at det er fler enn den ene legendariske, i flg min far;-) Han andre har jeg kanskje hørt om en gang i gamle da'r, men isåfall har det blitt slettet fra harddisken;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...