Gjest bor ikke i oslo Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg prøver å finne igjen janus bomullslongs, men har kun sett ull alle stedene. Er det noen som vet hvor jeg kan finne noen i en kjede på landsbasis? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Sjekk på www.janus.no og ring de forhandlerne som er nær der du bor. ) 0 Siter
Faure Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hvorfor er du ikke interessert i ull? Ull har kjempegode fukttransporterende egenskaper. Bomull holder på fuktigheten. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hvorfor er du ikke interessert i ull? Ull har kjempegode fukttransporterende egenskaper. Bomull holder på fuktigheten. ''Hvorfor er du ikke interessert i ull? Ull har kjempegode fukttransporterende egenskaper. Bomull holder på fuktigheten.'' Noen synes all ull klør. De som har stopisk eksem bør ikke ha ull innerst mot huden, det trigger gjerne eksemt f.eks. Selv om mange av oss elsker ull så er det noen som ikke kan / liker å bruke det. 0 Siter
adelie Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 http://www.janus.no/default.asp?id=972 Sjekk, og ring. 0 Siter
Faure Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 ''Hvorfor er du ikke interessert i ull? Ull har kjempegode fukttransporterende egenskaper. Bomull holder på fuktigheten.'' Noen synes all ull klør. De som har stopisk eksem bør ikke ha ull innerst mot huden, det trigger gjerne eksemt f.eks. Selv om mange av oss elsker ull så er det noen som ikke kan / liker å bruke det. Trigger det eksem om det er ull som ikke klør? Jeg har mange ullplagg og ingen av dem klør. Jeg er svært sensetiv så om jeg ikke klør så burde de funke for alle. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Trigger det eksem om det er ull som ikke klør? Jeg har mange ullplagg og ingen av dem klør. Jeg er svært sensetiv så om jeg ikke klør så burde de funke for alle. Jeg vet bare atopikere ofte ikke tåler ull rett mot huden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.