Gjest Nytt skattetrekk Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Har hørt at en kan be arbeidsgiver forhøye skattetrekket selv. Har blant annet fått tabellkort 7112, men trenger 7107. Kan jeg bare be arbeidsgiver trekke fra 7107 eller må jeg bestille nytt skattekort? Det er jo ett høyere trekk, så tenkte at det muligens går greit, noen som vet? Får ikke kontakt med noen verken på lønningskontoret eller offentlig kontor i dag. 0 Siter
AAA Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har bedt arbeidsgiver trekke meg et beløp ekstra i måneden i skatt. En annen mulighet er å få nytt skattekort, som du sier. 0 Siter
morsan Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Ja, det er helt ok å be arb.g. trekke _mer_ enn skattekortet tilsier. Du kan forresten bestille nytt skattekort over internett på skatteetaten.no 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg fikk tabellkort, men bestilte nytt på internett, for jeg vil heller trekkes 30 %. Skriver også på skattekortet at jeg vil trekkes 500 kr ekstra pr mnd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.