Gå til innhold

Brennende Diare/veske

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de siste dagene har eg hatt en forferdelig følelse i magen, det started med kramper i mage regionen først og sluttet etter en stund, men etter det har eg ikke klart å spise sikkerlig, eg har ikke appetit og må tvinge i meg mat. Og når eg skal på do så følels det at maten ikke har blitt brutt ned og at det er magesyre. Det er nesten bare veske og mat som kommer ut. Eg er svært urolig og veit ikke hva eg skal gjøre.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Eg er svært urolig og veit ikke hva eg skal gjøre.''

Du tar selvsagt en tur til legen om det ikke kommer seg raskt.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Siden du tydligvis føler at noe er galt, så kontakter du lege. Det at det brenner er nok galle som kommer, og det svir. Pass på at du drikker mye, og kontakt legen.

Skrevet

He-he... unnskyld at jeg humrer for meg selv. Trodde innlegget var om en brennende Dior (skrivefeil) veske ;-)

God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...