Dagre Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 I de siste dagene har eg hatt en forferdelig følelse i magen, det started med kramper i mage regionen først og sluttet etter en stund, men etter det har eg ikke klart å spise sikkerlig, eg har ikke appetit og må tvinge i meg mat. Og når eg skal på do så følels det at maten ikke har blitt brutt ned og at det er magesyre. Det er nesten bare veske og mat som kommer ut. Eg er svært urolig og veit ikke hva eg skal gjøre. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 ''Eg er svært urolig og veit ikke hva eg skal gjøre.'' Du tar selvsagt en tur til legen om det ikke kommer seg raskt. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Siden du tydligvis føler at noe er galt, så kontakter du lege. Det at det brenner er nok galle som kommer, og det svir. Pass på at du drikker mye, og kontakt legen. 0 Siter
3stakk Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 He-he... unnskyld at jeg humrer for meg selv. Trodde innlegget var om en brennende Dior (skrivefeil) veske ;-) God bedring! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.