adelie Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Er det forskjell på å være et medium, og det å være klarsynt? Hva legger du i de to begrepene? (Dere som bare har forakt til overs for slike ting, behøver ikke svare. Det er mye humbug. Men det finnes unntak.) 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 spiritistisk medium: ''Kommunikasjon med ånder skjer angivelig under seanser, der medier bærer fram budskapet fra en ånd. Det kan også skje gjennom såkalt «automatisk skrift», der en ånd angivelig styrer mediets penn. '' Det kan se ut som at disse tar imot beskjeder. klarsynt: ''Noen klarsynte arbeider som medium, og kommuniserer med vesener i andre dimensjoner. -Intensjonen for en ekte klarsynt, er å formidle informasjonen så klart som mulig, slik at den kan bidra til innsikt og helbredelse.'' Disse kommuniserer med dem. Så har vi de som kaller seg klarsynt medium. De har nok evnen til å se løsninger i tillegg til å få frem beskjeder kanskje. Vurderer du å møte noen? Det er spennende 0 Siter
tonie Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Dette har jeg ikke noe peiling på i det hele tatt, men jeg har alltid trodd at et medium er et slags mellomledd mellom oss og "den andre siden", mens en klarsynt er en som ser ting som har skjedd/skal skje. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Dette har jeg ikke noe peiling på i det hele tatt, men jeg har alltid trodd at et medium er et slags mellomledd mellom oss og "den andre siden", mens en klarsynt er en som ser ting som har skjedd/skal skje. Tror jeg også : ) 0 Siter
tonie Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Tror jeg også : ) Da er det nok sånn;) 0 Siter
adelie Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 spiritistisk medium: ''Kommunikasjon med ånder skjer angivelig under seanser, der medier bærer fram budskapet fra en ånd. Det kan også skje gjennom såkalt «automatisk skrift», der en ånd angivelig styrer mediets penn. '' Det kan se ut som at disse tar imot beskjeder. klarsynt: ''Noen klarsynte arbeider som medium, og kommuniserer med vesener i andre dimensjoner. -Intensjonen for en ekte klarsynt, er å formidle informasjonen så klart som mulig, slik at den kan bidra til innsikt og helbredelse.'' Disse kommuniserer med dem. Så har vi de som kaller seg klarsynt medium. De har nok evnen til å se løsninger i tillegg til å få frem beskjeder kanskje. Vurderer du å møte noen? Det er spennende Tja ... Jeg skjønner iallfall forskjellen, det er slik at det ene foregår som en seanse. Det var jo en sånn fyr, som også har vært presentert i TV, og han gikk i trance og visste ikke hva han selv sa, mens han var i trancen. Husker ikke hva han het(er) men han var visst svensk. Og det var overbevisende. Men det trance-aktige virker 'far fetched' på meg, selv om jeg tror han var en av de få som helt siker ikke fake'r. 0 Siter
adelie Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 Dette har jeg ikke noe peiling på i det hele tatt, men jeg har alltid trodd at et medium er et slags mellomledd mellom oss og "den andre siden", mens en klarsynt er en som ser ting som har skjedd/skal skje. Men den klarsynte kan også få sin info fra 'den andre siden'...!? 0 Siter
tonie Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Men den klarsynte kan også få sin info fra 'den andre siden'...!? Aha. Da er sikkert de eliten:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Tja ... Jeg skjønner iallfall forskjellen, det er slik at det ene foregår som en seanse. Det var jo en sånn fyr, som også har vært presentert i TV, og han gikk i trance og visste ikke hva han selv sa, mens han var i trancen. Husker ikke hva han het(er) men han var visst svensk. Og det var overbevisende. Men det trance-aktige virker 'far fetched' på meg, selv om jeg tror han var en av de få som helt siker ikke fake'r. Ser du på tv på ho liza williams? Hun kunne jeg gjerne vært hos ja! Vet ikke om jeg vet hvem svensken du snakker om er. 0 Siter
adelie Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Ser du på tv på ho liza williams? Hun kunne jeg gjerne vært hos ja! Vet ikke om jeg vet hvem svensken du snakker om er. Jeg ser ikke på de synske greiene på TVN, hvis det er det du refererer til. Det synes jeg er utrolig kjedelig, Nei, detter her var et personportrett. av en fyr jeg hørte om allerede for 25 år siden, men programmet er laget/sendt i 2008. Lurer på om han het Ares når han var medium, men var en vanlig skogsarbeider til daglig. Mange reiste til ham, også filmstjerner etc fra USA reiste langt inn i de mørke skoger i Sverige for å få en seanse med ham. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg ser ikke på de synske greiene på TVN, hvis det er det du refererer til. Det synes jeg er utrolig kjedelig, Nei, detter her var et personportrett. av en fyr jeg hørte om allerede for 25 år siden, men programmet er laget/sendt i 2008. Lurer på om han het Ares når han var medium, men var en vanlig skogsarbeider til daglig. Mange reiste til ham, også filmstjerner etc fra USA reiste langt inn i de mørke skoger i Sverige for å få en seanse med ham. Så rart at jeg ikke har hørt om han. Da drar du til sverige? 0 Siter
adelie Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Skrevet 31. desember 2008 Så rart at jeg ikke har hørt om han. Da drar du til sverige? Hehe, nei ikke jeg! Men de som besøker ham. Mulig jeg mangler en bokstav i navnet hans. Shirley MacLaine har vært hos ham bl.a. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.