Gjest Ada!! Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Noen som kan oppdatere meg litt?Jeg skjønte ikke helt slutten i går.Hvem var den damen i kjelleren som satt med alle de pengene?Var hun moren til Fredrik som ble skutt?Synes serien ble noe rotete på slutten.Klarte ikke helt å følge med...Men skjønner at på et aller annet vis var alle menneskene flettet inn i hverandres liv på en måte.Sær.... 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Ja, det var en merkelig serie. Ble aldri helt klok på hva som foregikk til enhver tid. 0 Siter
tonie Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Ja, det var en merkelig serie. Ble aldri helt klok på hva som foregikk til enhver tid. Twin Peaks møter Tarantino bare på svensk. Surrealistisk og helt herlig:) Et fantastisk knippe skuespillere også. Per Morberg for eksempel, han er så rar og creepy at det er helt fascinerende. Jeg fikk dessverre ikke med meg slutten:( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.