Gjest Aporex Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg bruker Aporex nå. Hvor lang tid må det gå etter siste tablett før man kan drikke alkohol? Og omvendt? Når kan man begynne å ta den igjen etter en fest? 0 Siter
Gjest alcatras Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hvis du ser på felleskatalogen.no så står det noe om halveringstid. Ta en ny tablett kan du vel gjøre bare du er edru. 0 Siter
Gjest aporex Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hvis du ser på felleskatalogen.no så står det noe om halveringstid. Ta en ny tablett kan du vel gjøre bare du er edru. skjønner ikke helt dette med halveringstid. kan jeg drikke i morgen kveld, hvis jeg tar en pille nå? 0 Siter
Shova Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 '' Letale forgiftninger kan bli følgen om dekstropropoksyfen tas i litt for høye doser og kombinert med alkohol. Dette bør pasienten gjøres oppmerksom på. '' tror en lege må svare på det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.