Gjest ta seg selv i nakken Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Faen og! Vi er jo stokk dumme, og røyker vår egen smertefulle død i vente. Det tapper lommeboka for penger, stinker og er farlig. Helvete. Jeg slutta for noen dager siden, bare for å kommer de andre idiotene i forkjøpet med diverse ikke-holdbare nyttårsforsetter. Men jeg er amper. Kunne ha røyka en hel skog nå. 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 :-). Hold ut, det blir bedre ! Tenk på at du nå har store muligheter til å ikke få kols i ung alder, måtte gå med oksygenflaske, amputere føtter, hjertetrøbbel, lungekreft. En god invistering i livet ditt du gjør der. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hold ut og tenk på at det bare er to dager igjen til Nyttårsaften, så kan du drikke deg dritings og da begynner du sikkert å røyke igjen. Og du er blid og fornøyd igjen. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 :-). Hold ut, det blir bedre ! Tenk på at du nå har store muligheter til å ikke få kols i ung alder, måtte gå med oksygenflaske, amputere føtter, hjertetrøbbel, lungekreft. En god invistering i livet ditt du gjør der. Investering! 0 Siter
3stakk Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hold ut, hold ut! Tenk på innskrumpa blodårer, surklende lunger og det som verre er, og tenk på alle pengene du sparer. Blir fort tusenlapper av dette. Du er kjempeflink som har klart en røykfri jul. Applauderer!!! 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Investering! He-he, va slaks staaving gjor jeg do? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 He-he, va slaks staaving gjor jeg do? Det der minna om godt gammaldags fyllarør! 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Du er så flink så...Min tur snart. 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Det der minna om godt gammaldags fyllarør! Ikke full, feirer juleaften ikveld jeg..hikk :-) 0 Siter
Faure Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hold ut og tenk på at det bare er to dager igjen til Nyttårsaften, så kan du drikke deg dritings og da begynner du sikkert å røyke igjen. Og du er blid og fornøyd igjen. Hehe... 0 Siter
willow Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 hang in there. har aldri røyka selv, men forstår at det er vanskelig å slutte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.