Gjest Fått ny mobil i dag jeg Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hvor kan jeg laste ned gratis ringetone til mobilen min? Mener da noen som er garantert gratis, ikke sånne luresteder. 0 Siter
Gjest sonyericssonharjeg Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Kan du ikke bare laste inn vanlig musikk da, og så bruke en av dine favorittsanger som ringetone. Det er vel det vi gjør idag ...... 0 Siter
Gjest jegharnokia! Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Hvis du ikke vil gjøre det som sonyericssonharjeg foreslår, kan du stikke på www.zedge.net Du må lage deg en konto og logge inn og greier, men det går vel greit. 0 Siter
Gjest Fått ny mobil i dag jeg Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Kan du ikke bare laste inn vanlig musikk da, og så bruke en av dine favorittsanger som ringetone. Det er vel det vi gjør idag ...... Ups...ser mobilteknologiårene har gått meg hus forbi, ja... Laste ned sang jeg liker, ja, vel, hvordan gjør man det da. Blåååååånd ;o) 0 Siter
Gjest sonyericssonharjeg Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Ups...ser mobilteknologiårene har gått meg hus forbi, ja... Laste ned sang jeg liker, ja, vel, hvordan gjør man det da. Blåååååånd ;o) Kommer an på HVILKEN telefon du har det vett du ..... MEN I den esken som telefonen lå i, fulgte det med en liten bok som heter BRUKSANVISNING, så åpner du den, leser og setter deg inn i hvordan telefonen din virker, og SÅ laster du ned musikk via PC`n din .... 0 Siter
Gjest Fått ny mobil i dag jeg Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Kommer an på HVILKEN telefon du har det vett du ..... MEN I den esken som telefonen lå i, fulgte det med en liten bok som heter BRUKSANVISNING, så åpner du den, leser og setter deg inn i hvordan telefonen din virker, og SÅ laster du ned musikk via PC`n din .... *hvisker* har Sony Ericsson jeg også. *hvisker igjen* bruksanvisningen har jeg ikke tenk på ;o) 0 Siter
Gjest sonyericssonharjeg Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 *hvisker* har Sony Ericsson jeg også. *hvisker igjen* bruksanvisningen har jeg ikke tenk på ;o) typisk norsk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.