Faure Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Trailer her: http://atvs.vg.no/player/?id=20429 Ser ut som enda en dårlig Norsk film. Nydelig natur, men middelmådige skuespillere som vanlig. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 He.he...Jaja han rakk ihvertfall trikken. Nok en elendig norsk film som kommer til å få terninkast 4 og 5 i osloavisene og 3 og 4 i de øvrige avisene, og så vil filmen være glemt om et halvt år. Bortsett fra på Amandafestivalen da. 0 Siter
Faure Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 He.he...Jaja han rakk ihvertfall trikken. Nok en elendig norsk film som kommer til å få terninkast 4 og 5 i osloavisene og 3 og 4 i de øvrige avisene, og så vil filmen være glemt om et halvt år. Bortsett fra på Amandafestivalen da. Ja helt enig. Det er ikke skuespillerenes feil da. Det er de elendige lærerene på filmskolen tenker jeg, som kun tenker teater. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Ja helt enig. Det er ikke skuespillerenes feil da. Det er de elendige lærerene på filmskolen tenker jeg, som kun tenker teater. ''Det er ikke skuespillerenes feil da.'' Jo, de er elendige. ''Det er de elendige lærerene på filmskolen tenker jeg, som kun tenker teater.'' Teater kan fint kombinerest med film, det gjorde Ingmar Bergman. Men både lærere, elever og den norske filmskolen er elendig. Også regisørene og manusforfatterne og klipperne osv. osv. De bør se dette klippet 100 000 ganger etterhverandre så kan de prøve å lage FILM! 0 Siter
Faure Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 ''Det er ikke skuespillerenes feil da.'' Jo, de er elendige. ''Det er de elendige lærerene på filmskolen tenker jeg, som kun tenker teater.'' Teater kan fint kombinerest med film, det gjorde Ingmar Bergman. Men både lærere, elever og den norske filmskolen er elendig. Også regisørene og manusforfatterne og klipperne osv. osv. De bør se dette klippet 100 000 ganger etterhverandre så kan de prøve å lage FILM! ''De bør se dette klippet 100 000 ganger etterhverandre så kan de prøve å lage FILM!'' Heh da tror jeg de hadde daua av kjedsomhet alle som en, men det hadde kanskje ikke gjort noe... Ps. Er du en fan av Den eldre Edda også? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 ''Det er ikke skuespillerenes feil da.'' Jo, de er elendige. ''Det er de elendige lærerene på filmskolen tenker jeg, som kun tenker teater.'' Teater kan fint kombinerest med film, det gjorde Ingmar Bergman. Men både lærere, elever og den norske filmskolen er elendig. Også regisørene og manusforfatterne og klipperne osv. osv. De bør se dette klippet 100 000 ganger etterhverandre så kan de prøve å lage FILM! Oj,- denne har jeg jo hjemme, men har aldri surret meg til å se. Det må jeg få gjort,- men den er vel ikke akkurat lystelig, så jeg får velge dagen med omhu. 0 Siter
Faure Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Oj,- denne har jeg jo hjemme, men har aldri surret meg til å se. Det må jeg få gjort,- men den er vel ikke akkurat lystelig, så jeg får velge dagen med omhu. En film du har glemt å levere tilbake til biblioteket? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 En film du har glemt å levere tilbake til biblioteket? Nei, hvorfor det? Den er kjøpt. 0 Siter
Faure Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Nei, hvorfor det? Den er kjøpt. Hehe kanskje du skal be Geir på stevnemøte. Dere ser ut til å passe bra sammen. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Hehe kanskje du skal be Geir på stevnemøte. Dere ser ut til å passe bra sammen. Det kan godt hende,- selv om jeg er litt skeptiske til bergensere... Men,- det er ikke så uvanlig å sette pris på Bergman-filmer. De fleste filminteresserte tror jeg er enige om at han var en stor filmskaper. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Oj,- denne har jeg jo hjemme, men har aldri surret meg til å se. Det må jeg få gjort,- men den er vel ikke akkurat lystelig, så jeg får velge dagen med omhu. Nei lystelig er den definitivt ikkje, så du bør velge dagen med omhu. Men filmen er fenomenalt god! 0 Siter
Faure Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Det kan godt hende,- selv om jeg er litt skeptiske til bergensere... Men,- det er ikke så uvanlig å sette pris på Bergman-filmer. De fleste filminteresserte tror jeg er enige om at han var en stor filmskaper. Bergensere er fine folk det. Hvorfor er du skeptiske til de? Bergman er ikke akkurat lettfordøyelig. Filmer jeg forbinder med søndager eller mandager da jeg var liten. I konkurranse med dataspill var de ufattelig kjedelige. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Bergensere er fine folk det. Hvorfor er du skeptiske til de? Bergman er ikke akkurat lettfordøyelig. Filmer jeg forbinder med søndager eller mandager da jeg var liten. I konkurranse med dataspill var de ufattelig kjedelige. Men en god film trenger da ikke være lettfordøyelig? Snarere tvert imot. 0 Siter
Faure Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Men en god film trenger da ikke være lettfordøyelig? Snarere tvert imot. Sant, men det er en mellomting mellom hardt fordøyelig og full forstoppelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.