Gå til innhold

Filmen Appelsinpiken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

He.he...Jaja han rakk ihvertfall trikken.

Nok en elendig norsk film som kommer til å få terninkast 4 og 5 i osloavisene og 3 og 4 i de øvrige avisene, og så vil filmen være glemt om et halvt år.

Bortsett fra på Amandafestivalen da.

Skrevet

He.he...Jaja han rakk ihvertfall trikken.

Nok en elendig norsk film som kommer til å få terninkast 4 og 5 i osloavisene og 3 og 4 i de øvrige avisene, og så vil filmen være glemt om et halvt år.

Bortsett fra på Amandafestivalen da.

Ja helt enig. Det er ikke skuespillerenes feil da. Det er de elendige lærerene på filmskolen tenker jeg, som kun tenker teater.

Skrevet

Ja helt enig. Det er ikke skuespillerenes feil da. Det er de elendige lærerene på filmskolen tenker jeg, som kun tenker teater.

''Det er ikke skuespillerenes feil da.''

Jo, de er elendige.

''Det er de elendige lærerene på filmskolen tenker jeg, som kun tenker teater.''

Teater kan fint kombinerest med film, det gjorde Ingmar Bergman.

Men både lærere, elever og den norske filmskolen er elendig.

Også regisørene og manusforfatterne og klipperne osv. osv.

De bør se dette klippet 100 000 ganger etterhverandre så kan de prøve å lage FILM!

Skrevet

Jo, de er elendige.

''Det er de elendige lærerene på filmskolen tenker jeg, som kun tenker teater.''

De bør se dette klippet 100 000 ganger etterhverandre så kan de prøve å lage FILM!

''De bør se dette klippet 100 000 ganger etterhverandre så kan de prøve å lage FILM!''

Heh da tror jeg de hadde daua av kjedsomhet alle som en, men det hadde kanskje ikke gjort noe...

Ps. Er du en fan av Den eldre Edda også? ;)

Skrevet

Jo, de er elendige.

Oj,- denne har jeg jo hjemme, men har aldri surret meg til å se. Det må jeg få gjort,- men den er vel ikke akkurat lystelig, så jeg får velge dagen med omhu.

Annonse

Skrevet

Oj,- denne har jeg jo hjemme, men har aldri surret meg til å se. Det må jeg få gjort,- men den er vel ikke akkurat lystelig, så jeg får velge dagen med omhu.

En film du har glemt å levere tilbake til biblioteket? :)

Skrevet

En film du har glemt å levere tilbake til biblioteket? :)

Nei, hvorfor det? Den er kjøpt.

Skrevet

Nei, hvorfor det? Den er kjøpt.

Hehe kanskje du skal be Geir på stevnemøte. Dere ser ut til å passe bra sammen. :)

Skrevet

Hehe kanskje du skal be Geir på stevnemøte. Dere ser ut til å passe bra sammen. :)

Det kan godt hende,- selv om jeg er litt skeptiske til bergensere...

Men,- det er ikke så uvanlig å sette pris på Bergman-filmer. De fleste filminteresserte tror jeg er enige om at han var en stor filmskaper.

Skrevet

Nei lystelig er den definitivt ikkje, så du bør velge dagen med omhu.

Men filmen er fenomenalt god!

Skrevet

Det kan godt hende,- selv om jeg er litt skeptiske til bergensere...

Men,- det er ikke så uvanlig å sette pris på Bergman-filmer. De fleste filminteresserte tror jeg er enige om at han var en stor filmskaper.

Bergensere er fine folk det. Hvorfor er du skeptiske til de?

Bergman er ikke akkurat lettfordøyelig. Filmer jeg forbinder med søndager eller mandager da jeg var liten. I konkurranse med dataspill var de ufattelig kjedelige.

Skrevet

Bergensere er fine folk det. Hvorfor er du skeptiske til de?

Bergman er ikke akkurat lettfordøyelig. Filmer jeg forbinder med søndager eller mandager da jeg var liten. I konkurranse med dataspill var de ufattelig kjedelige.

Men en god film trenger da ikke være lettfordøyelig? Snarere tvert imot.

Annonse

Skrevet

Men en god film trenger da ikke være lettfordøyelig? Snarere tvert imot.

Sant, men det er en mellomting mellom hardt fordøyelig og full forstoppelse. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...