Gjest gomle Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har en healer jeg har vært hos noen ganger de siste årene, han har hjulpet meg med både rygg og mage. Han har altså varme hender. Sist jeg var der ville han jobbe med underbevisstheten min, for å se om det kunne være noe gammelt der som gjorde at jeg lett blir stiv i nakken. Etter en stund sier han at han kom godt til, bortesett fra at helt i mitt innerste hadde jeg noe jeg ikke lot ham få løse opp, noe som jeg hadde lagt lokk på, og som jeg ikke var klar til å slippe løs. Jeg sa det hørtes rart ut, for jeg har ikke opplevd noen store traumer som jeg kan huske, men da sa han at det var ikke noe sånt han mente. Det var en del av den jeg var, noe av min person som jeg ikke hadde oppdaget enda. Jeg mente at siden det har holdt seg der inne i snart 40 år, så kunne det jo bare bli der, men det kom ikke til det sa han, jeg kom til å slippe det ut når jeg var klar for det. Det hadde med følelser å gjøre, og det var en positiv ting, sa han. Jeg må innrømme at jeg ikke aner hva han snakker om, så nå lurer jeg på om noen har noen forslag til hva han kan mene? 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 *smiler* Hva som kommer opp at et topp-lokk er ikke enkelt å spå. Men du kan håpe på noe godt eller noe morsomt? ) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 *smiler* Hva som kommer opp at et topp-lokk er ikke enkelt å spå. Men du kan håpe på noe godt eller noe morsomt? ) Min mann foreslo at det var sexlysten min det var snakk om, hehe :-) Han synes vel det er litt lite av den antagelig :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Kanskje du har healingevner på lur du også 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Min mann foreslo at det var sexlysten min det var snakk om, hehe :-) Han synes vel det er litt lite av den antagelig :-) Han har vel et lønnlig håp? Uansett så hørtes det ikke ut som om du hadde noe av frykte i ditt indre Godt nyttår 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Kanskje du har healingevner på lur du også Nei, jeg tror ikke han mente en så "stor" ting som noe sånt. Jeg er forresten livredd for spøkelser, og håper jeg ALDRI noensinne får noen evner utenom det vanlige til å fange opp noe som helst! :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Nei, jeg tror ikke han mente en så "stor" ting som noe sånt. Jeg er forresten livredd for spøkelser, og håper jeg ALDRI noensinne får noen evner utenom det vanlige til å fange opp noe som helst! :-) hehe, da kan det være en kunstnerspire i deg kanskje 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Han har vel et lønnlig håp? Uansett så hørtes det ikke ut som om du hadde noe av frykte i ditt indre Godt nyttår Nei, det var visst ikke noe å frykte, jeg ble bare så fryktelig nysgjerrig. Blir jeg nonne? Eller bare snillere? Jeg kan ikke komme på noe jeg "mangler" i personligheten min. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 hehe, da kan det være en kunstnerspire i deg kanskje Hehe, kanskje det ja, men jeg ser det ikke helt for meg da.. Har det forresten noe med følelser å gjøre? Dette var fryktelig irriterende, jeg ble jo så nysgjerrig, og så må jeg bare gå her og vente til jeg er "klar".. :-/ 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Hehe, kanskje det ja, men jeg ser det ikke helt for meg da.. Har det forresten noe med følelser å gjøre? Dette var fryktelig irriterende, jeg ble jo så nysgjerrig, og så må jeg bare gå her og vente til jeg er "klar".. :-/ Javisst har det med følelser å gjøre. De ter mange malerier som viser følelser for eksempel Ring ei spåkone kanskje? hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.