Gå til innhold

Noen litt "alternative" her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en healer jeg har vært hos noen ganger de siste årene, han har hjulpet meg med både rygg og mage. Han har altså varme hender. Sist jeg var der ville han jobbe med underbevisstheten min, for å se om det kunne være noe gammelt der som gjorde at jeg lett blir stiv i nakken. Etter en stund sier han at han kom godt til, bortesett fra at helt i mitt innerste hadde jeg noe jeg ikke lot ham få løse opp, noe som jeg hadde lagt lokk på, og som jeg ikke var klar til å slippe løs. Jeg sa det hørtes rart ut, for jeg har ikke opplevd noen store traumer som jeg kan huske, men da sa han at det var ikke noe sånt han mente. Det var en del av den jeg var, noe av min person som jeg ikke hadde oppdaget enda. Jeg mente at siden det har holdt seg der inne i snart 40 år, så kunne det jo bare bli der, men det kom ikke til det sa han, jeg kom til å slippe det ut når jeg var klar for det. Det hadde med følelser å gjøre, og det var en positiv ting, sa han. Jeg må innrømme at jeg ikke aner hva han snakker om, så nå lurer jeg på om noen har noen forslag til hva han kan mene?

Skrevet

*smiler* Hva som kommer opp at et topp-lokk er ikke enkelt å spå.

Men du kan håpe på noe godt eller noe morsomt? :o)

Skrevet

*smiler* Hva som kommer opp at et topp-lokk er ikke enkelt å spå.

Men du kan håpe på noe godt eller noe morsomt? :o)

Min mann foreslo at det var sexlysten min det var snakk om, hehe :-) Han synes vel det er litt lite av den antagelig :-)

Gjest dustedama
Skrevet

Min mann foreslo at det var sexlysten min det var snakk om, hehe :-) Han synes vel det er litt lite av den antagelig :-)

Han har vel et lønnlig håp? ;)

Uansett så hørtes det ikke ut som om du hadde noe av frykte i ditt indre :)

Godt nyttår

Skrevet

Kanskje du har healingevner på lur du også :)

Nei, jeg tror ikke han mente en så "stor" ting som noe sånt. Jeg er forresten livredd for spøkelser, og håper jeg ALDRI noensinne får noen evner utenom det vanlige til å fange opp noe som helst! :-)

Skrevet

Nei, jeg tror ikke han mente en så "stor" ting som noe sånt. Jeg er forresten livredd for spøkelser, og håper jeg ALDRI noensinne får noen evner utenom det vanlige til å fange opp noe som helst! :-)

hehe, da kan det være en kunstnerspire i deg kanskje :)

Skrevet

Han har vel et lønnlig håp? ;)

Uansett så hørtes det ikke ut som om du hadde noe av frykte i ditt indre :)

Godt nyttår

Nei, det var visst ikke noe å frykte, jeg ble bare så fryktelig nysgjerrig. Blir jeg nonne? Eller bare snillere? Jeg kan ikke komme på noe jeg "mangler" i personligheten min.

Skrevet

hehe, da kan det være en kunstnerspire i deg kanskje :)

Hehe, kanskje det ja, men jeg ser det ikke helt for meg da.. Har det forresten noe med følelser å gjøre? Dette var fryktelig irriterende, jeg ble jo så nysgjerrig, og så må jeg bare gå her og vente til jeg er "klar".. :-/

Skrevet

Hehe, kanskje det ja, men jeg ser det ikke helt for meg da.. Har det forresten noe med følelser å gjøre? Dette var fryktelig irriterende, jeg ble jo så nysgjerrig, og så må jeg bare gå her og vente til jeg er "klar".. :-/

Javisst har det med følelser å gjøre. De ter mange malerier som viser følelser for eksempel :)

Ring ei spåkone kanskje? hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...