Gå til innhold

Bussen er et fly;)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å jada visst går det an. Vi har dem som er så pliktoppfyllende at de ikke våger å gjøre noe utenom planen selv om det er bedre enn planen. Flybuss, wow for en staus det må være å kjøre den hehe. Avtalen med flyselskapet er nøyt til å endres. I det minste må de få buss med toalett og gode seter i bussen.

Jeg ser faktisk sjåførens side også jeg. Han har en jobb, den går på å frakte gjestene direkte til kr.sand og kjevik. Dersom EN person får et gode, hvorfor kan ikke de andre også da? Og da blir det sirkusvogn og ikke flybuss han kjører.Oooog turen tar opptil en-to timer ekstra. Alle eller ingen er nok mottoet hans/hennes ;)

Du er så streng;)

''Fra Sandefjord ble passasjerer skysset sørover igjen i buss, og arendalitter med hjemlengsel måtte se Longum, Harebakken og Stoa suse som en hildring forbi bilvinduet.''

Synes synd på disse passasjererne, jeg;))

Skrevet

Du er så streng;)

''Fra Sandefjord ble passasjerer skysset sørover igjen i buss, og arendalitter med hjemlengsel måtte se Longum, Harebakken og Stoa suse som en hildring forbi bilvinduet.''

Synes synd på disse passasjererne, jeg;))

Streng? *ler* ja noen må vel være det og ;) Jvisst var det synd på dem. Jeg synes nesten det verste var at de måtte tisse utenfor bussen til alles beskuelse ",)

Skrevet

Streng? *ler* ja noen må vel være det og ;) Jvisst var det synd på dem. Jeg synes nesten det verste var at de måtte tisse utenfor bussen til alles beskuelse ",)

For et syn! Men stoppe for å slippe folk av! Aldri!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...