Faure Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Lurer på om de har hatt en fin jul. Lenge siden det er skrevet noe om de nå. 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 ...tror jeg hørte dem nevnt på radioen her en dag? Du kan sikkert google fram noe. 0 Siter
Faure Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 ...tror jeg hørte dem nevnt på radioen her en dag? Du kan sikkert google fram noe. Ok, virker som interessen for de dalte litt etter at de sto frem med bilde i Dagbladet. Om de hadde virket litt med ydmyke for sitasjonen så kanskje de hadde fått litt mer medlidenhet. De fremsto som arrogante synes jeg. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Ok, virker som interessen for de dalte litt etter at de sto frem med bilde i Dagbladet. Om de hadde virket litt med ydmyke for sitasjonen så kanskje de hadde fått litt mer medlidenhet. De fremsto som arrogante synes jeg. De var vel ikke akkurat skarpeste kniv i skuffen 0 Siter
Faure Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 De var vel ikke akkurat skarpeste kniv i skuffen Wow, jeg tenkte på samme uttrykk for 20 minutter siden i saken om bussjåføren 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.