Gå til innhold

Jentene i Bolivia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om de har hatt en fin jul. Lenge siden det er skrevet noe om de nå.

Skrevet

...tror jeg hørte dem nevnt på radioen her en dag? Du kan sikkert google fram noe.

Skrevet

...tror jeg hørte dem nevnt på radioen her en dag? Du kan sikkert google fram noe.

Ok, virker som interessen for de dalte litt etter at de sto frem med bilde i Dagbladet. Om de hadde virket litt med ydmyke for sitasjonen så kanskje de hadde fått litt mer medlidenhet. De fremsto som arrogante synes jeg.

Skrevet

Ok, virker som interessen for de dalte litt etter at de sto frem med bilde i Dagbladet. Om de hadde virket litt med ydmyke for sitasjonen så kanskje de hadde fått litt mer medlidenhet. De fremsto som arrogante synes jeg.

De var vel ikke akkurat skarpeste kniv i skuffen

Skrevet

De var vel ikke akkurat skarpeste kniv i skuffen

Wow, jeg tenkte på samme uttrykk for 20 minutter siden i saken om bussjåføren :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...