Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri sendt opp en eneste rakett. Men en sa til meg at det er pinnerakettene som går høyt... Og de er det jo ikke lov å selge i år. Vil det da si at disse batteri-rakettene ikke går så høyt?

Vi bor så dårlig til at vi ser ingenting om ikke det kommer noe relativt høyt...

Skrevet

De største og beste boksene går høyt, men mange har jo bare sånne fisebokser. Dere vil nok se noen ;O)

Skrevet

Jeg bor midt i Oslo jeg og det er det eneste stedet vi ikke kommer til å se noe fyrverkeri. Hjelper ikke meg at de sender opp fra Ekeberg og Frognerparken og på IKEA. De glemte visst sentrum da de planla,

Skrevet

Jeg bor midt i Oslo jeg og det er det eneste stedet vi ikke kommer til å se noe fyrverkeri. Hjelper ikke meg at de sender opp fra Ekeberg og Frognerparken og på IKEA. De glemte visst sentrum da de planla,

Får man ikke skyte opp raketter hvor man vil, i Oslo?

Skrevet

Nei, det er blitt forbudt i år men foreløpig er det mange som skyter opp likevel så jeg regner med at det blir som før. Det har ikke vært lov å skyte opp raketter i indre by på minst 20 år og jeg har bare vært på verandaen min hvert eneste år

Skrevet

Det er dumt da :o( Ikke alle som har mulighet for å komme seg til alle disse stedene.

Skrevet

Nei, det er blitt forbudt i år men foreløpig er det mange som skyter opp likevel så jeg regner med at det blir som før. Det har ikke vært lov å skyte opp raketter i indre by på minst 20 år og jeg har bare vært på verandaen min hvert eneste år

Det er kun raketter med styrepinne det er forbud mot da. Fyrverkeri i boks er lov i Oslo.

Skrevet

Det er dumt da :o( Ikke alle som har mulighet for å komme seg til alle disse stedene.

Det er kjempekjipt. Kunne de ikke sendt opp fra Youngtorget eller fra sentralbanestasjonen da.

Skrevet

Det er kun raketter med styrepinne det er forbud mot da. Fyrverkeri i boks er lov i Oslo.

Indre by også?

Skrevet

Indre by også?

Hmm, kanskje ikke. Men i innlegget fra Åsemor var det snakk om Oslo generelt. Du får feire med stjerneskudd ;O)

Skrevet

Hmm, kanskje ikke. Men i innlegget fra Åsemor var det snakk om Oslo generelt. Du får feire med stjerneskudd ;O)

Vi har ikke. Minstemann ville kjøpe kinaputter men jeg nektet ham det og stjerneskudd var for unger, nemlig ;o)

Skrevet

De største og beste boksene går høyt, men mange har jo bare sånne fisebokser. Dere vil nok se noen ;O)

Vi har nettopp sendt opp noen veldig vellykkede batteriraketter=) De gikk høyt de!! Men vi bor ikke i Oslo, da...!

Skrevet

Vi har nettopp sendt opp noen veldig vellykkede batteriraketter=) De gikk høyt de!! Men vi bor ikke i Oslo, da...!

Hva er grunnen til at dere sendte opp rakketter nå? Det er vel for seint til at småbarna får det med seg, og for tidlig i forhold til midnatt?

Skrevet

Hva er grunnen til at dere sendte opp rakketter nå? Det er vel for seint til at småbarna får det med seg, og for tidlig i forhold til midnatt?

Niks, barna er ikke i seng helt ennå, men det er de nok ved midnatt!!

Skrevet

Niks, barna er ikke i seng helt ennå, men det er de nok ved midnatt!!

Okaiiii.

Dumt at ikke "barnefyrverkeriet" foregår på et samlet tidspunkt rundt omkring. Nyttårsaften blir så fryktelig lang for de dyra som er redde når det skal smelle sånn jamnt i ett :S

Skrevet

Okaiiii.

Dumt at ikke "barnefyrverkeriet" foregår på et samlet tidspunkt rundt omkring. Nyttårsaften blir så fryktelig lang for de dyra som er redde når det skal smelle sånn jamnt i ett :S

Ja, det kan du si. Ellers syns jeg det er mindre fyrverkeri enn vanlig i år... I hvertfall her hvor vi bor...

Gjest dyrevennen i sør-vest
Skrevet

Okaiiii.

støtter den!finnes faktisk mennesker som heller ikke er så glad i alt bråket.her jeg bor har de holdt på siden 12 i dag,så det er godt jeg tåler det.men katta er redd...mange timer for henne

Gjest Mirakelet
Skrevet

De sku sendt opp fra rådhustaket...

eller fra slottet :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...