Gå til innhold

Tunfisk måltid til tusen!!

Synch

Anbefalte innlegg

Om ingen har prøvd dette, så gi det en sjanse!

Stek tunfisk(ivann) 2 minutter på pretty sterk varme i plata. Tøm tunfisken over på en tallerken der du har en halv paprika oppkuttet. Strø på litt salt og pepper, ketchup tur/retur, majones tur/retur, ordentlig dose sitron! Og mix det i sammen med paprika'n.. nammerz! Ingen tunfisk lukt, og heller ikke tunfisksmak.. Rett og slett en ny fisk. Ikke vann og skje metoden heretter ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

må bare tilstå en ting; jeg hater tunfisk. Ikke engang katten min ville spise det.

Spiste tørrfisk en periode. Det var mye bedre, og saltere... (den kan legges i vann)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

må bare tilstå en ting; jeg hater tunfisk. Ikke engang katten min ville spise det.

Spiste tørrfisk en periode. Det var mye bedre, og saltere... (den kan legges i vann)

Da burde du absolutt prøve min måte HVIS du føler du trenger mer proteiner.. Men det tror jeg ikke Herr.Oppheim har behov for, så da kan du vel liksågodt bare la det være:) For namnam er det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

tunfisk er da godt det!! ha det på brødskive med salat og sylteagurk og paprika!! nam nam

eller i hvit saus med pasta..nam nam det og!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så galt at tunfisk smaker tunfisk da? En boks sammen med 100 gram ris og grønne linser inntas nesten daglig her i huset :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foretrekker vann og skje metoden jeg. Det er jo utrolig tidssparende. Etter 3 minutter. Ferdig!

Har ferie og god tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker tunfisk! Men er det ikke vel mye kalorier i det!?

Nah, spørs om du har i olje eller vann det. Ca. 115kcal/100gram(2/3 av fisken) i vann tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah, spørs om du har i olje eller vann det. Ca. 115kcal/100gram(2/3 av fisken) i vann tror jeg.

Ja det kan nok stemme her med slankeguiden min! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...