Synch Skrevet 25. juli 2001 Del Skrevet 25. juli 2001 Om ingen har prøvd dette, så gi det en sjanse! Stek tunfisk(ivann) 2 minutter på pretty sterk varme i plata. Tøm tunfisken over på en tallerken der du har en halv paprika oppkuttet. Strø på litt salt og pepper, ketchup tur/retur, majones tur/retur, ordentlig dose sitron! Og mix det i sammen med paprika'n.. nammerz! Ingen tunfisk lukt, og heller ikke tunfisksmak.. Rett og slett en ny fisk. Ikke vann og skje metoden heretter ihvertfall:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 25. juli 2001 Del Skrevet 25. juli 2001 Hei, må bare tilstå en ting; jeg hater tunfisk. Ikke engang katten min ville spise det. Spiste tørrfisk en periode. Det var mye bedre, og saltere... (den kan legges i vann) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 25. juli 2001 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2001 Hei, må bare tilstå en ting; jeg hater tunfisk. Ikke engang katten min ville spise det. Spiste tørrfisk en periode. Det var mye bedre, og saltere... (den kan legges i vann) Da burde du absolutt prøve min måte HVIS du føler du trenger mer proteiner.. Men det tror jeg ikke Herr.Oppheim har behov for, så da kan du vel liksågodt bare la det være:) For namnam er det ikke! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest titu Skrevet 26. juli 2001 Del Skrevet 26. juli 2001 hei!! tunfisk er da godt det!! ha det på brødskive med salat og sylteagurk og paprika!! nam nam eller i hvit saus med pasta..nam nam det og!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosdo Skrevet 26. juli 2001 Del Skrevet 26. juli 2001 Er det så galt at tunfisk smaker tunfisk da? En boks sammen med 100 gram ris og grønne linser inntas nesten daglig her i huset :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 26. juli 2001 Del Skrevet 26. juli 2001 Foretrekker vann og skje metoden jeg. Det er jo utrolig tidssparende. Etter 3 minutter. Ferdig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 26. juli 2001 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2001 Foretrekker vann og skje metoden jeg. Det er jo utrolig tidssparende. Etter 3 minutter. Ferdig! Har ferie og god tid:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 26. juli 2001 Del Skrevet 26. juli 2001 Jeg elsker tunfisk! Men er det ikke vel mye kalorier i det!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 27. juli 2001 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2001 Jeg elsker tunfisk! Men er det ikke vel mye kalorier i det!? Nah, spørs om du har i olje eller vann det. Ca. 115kcal/100gram(2/3 av fisken) i vann tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 27. juli 2001 Del Skrevet 27. juli 2001 Nah, spørs om du har i olje eller vann det. Ca. 115kcal/100gram(2/3 av fisken) i vann tror jeg. Ja det kan nok stemme her med slankeguiden min! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.