Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest qigong

Sitter her og fikk meget lyst på noe god mat, er alene så heter sikkert trøstespising da. Men siden det er lørdag.... skulle jo egenltig holde meg hard og spise frukt og grønt da, men...

Hvordan holder jeg meg unna den burgeren da? Akkurat som om den har "satt seg fast" i hodet på meg ;-(

Fortsetter under...

Du kan jo unne deg litt god mat da? Hvis ikke vil du ikke orke å holde på lenge, sånn er det i hvert fall for min del..

Jeg drikker litt brus (uten sukker selv om det sikkert ikke er bedre), litt snack med mindre fett, og litt god mat..

jeg lager burgeren min selv av kjøttdeig av svin, finhakka løk, chili og hvitløk (salt & pepper), og litt vann. Knar alt sammen, og steker store burgere. :) Har grove hamburgerbrød til (de er ikke veldig grove) eller fullkornpolar brød til, masse salat, tomat, mais, litt dressing med maks 3% fett. Har en god posjon salat ved siden av i stedet for pommes frites. Blir god og mett. Kjempegodt! :)

Bruk matprat.no, der finner du mye som er godt og sunt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...