cathlin Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 En del stress har satt seg i kjevemusklene mine og i tunga etter en stressende periode, og nå har det bygd seg opp til å bli ganske plagsomt igjen. Er det noen lindrende tiltak jeg kan gjøre innen det går seg til igjen? 0 Siter
Soulshine Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 http://www.tannlegeaugustson.no/uside_008_006.asp 0 Siter
cathlin Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 http://www.tannlegeaugustson.no/uside_008_006.asp Jeg gjør sånne øvelser daglig og maserer runddt kjeven og hodet, men ser ikke ut til å hjelpe akkurat nå. Men takk for link. 0 Siter
Soulshine Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg gjør sånne øvelser daglig og maserer runddt kjeven og hodet, men ser ikke ut til å hjelpe akkurat nå. Men takk for link. Your welcome 0 Siter
frosken Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg lurer på om du kunne hatt nytte av å få vært i badstu. Veksle mellom badstu og iskald dusj noen ganger, Det kan få muskulaturen til å slappe godt av. 0 Siter
cathlin Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Jeg lurer på om du kunne hatt nytte av å få vært i badstu. Veksle mellom badstu og iskald dusj noen ganger, Det kan få muskulaturen til å slappe godt av. Ja. Det har jeg ikke prøvd før. Det må jeg prøve. Takk. frosken: Liker du radka toneff? 0 Siter
frosken Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Ja. Det har jeg ikke prøvd før. Det må jeg prøve. Takk. frosken: Liker du radka toneff? Jepp :-) Hører du på henne nå? 0 Siter
cathlin Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Jepp :-) Hører du på henne nå? Ja 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Ja. Det har jeg ikke prøvd før. Det må jeg prøve. Takk. frosken: Liker du radka toneff? Eg (tror) eg har hørt ho live på gamle Club7 i Oslo, men da var det ikkje så mye oppstyr rundt det. 0 Siter
Orio Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg lurer på om du kunne hatt nytte av å få vært i badstu. Veksle mellom badstu og iskald dusj noen ganger, Det kan få muskulaturen til å slappe godt av. Høres ut som tortur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.