Anine Skrevet 25. juli 2001 Del Skrevet 25. juli 2001 Siden februar har jeg trent kondis 6 ganger i uken (løping 3 ganger i uken og svømming/sykling/blading/gange... 3 ganger i uken), trent noe styrke og smidighet, spist fornuftig og gått ned over 20 kilo. Jeg vil ned 5-10 til. (Er 168cm, har gått fra 95 til ca 75 kg, vil ned til 65-70.)Det meste av kroppen min er jeg fornøyd med, men under overarmene mine har jeg litt ekstra fett som er stygt (hengearmer :-( ). Jeg tremte med lette vekter litt, men da ble armene bare større (målt i omkrets), så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Skal jeg slanke meg de siste 5-10 kg og håpe at jeg bare går ned i vekt på armene sist og at de vil bli strammere, eller trene mer med vekter og håpe at de ser bedre ut eller hva? Hvordan skal jeg evt trene med vekter? Vil ikke ha større armer, bare fastere armer uten noe "heng" Takk for all hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 26. juli 2001 Del Skrevet 26. juli 2001 Hei, jeg tror du her bør satse på kun slanking og ikke styrketrening på armene. http://www.trim.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Hei, jeg tror du her bør satse på kun slanking og ikke styrketrening på armene. http://www.trim.no Fint med et forum for idrett og trening. Det er flott at folk vil leke og bruke kroppen sin, og her kan de få gode råd. Men denne lenka du setter i svarene dine, - hva er poenget med den? Jeg var inne og så på menyen, og det er jo bare "bli perfekt!" og "bygg muskler for utseende sin skyld" i masser av overskrifter!! Dette er ikke bra! Hvilke signaler er det du prøver å sende ut? Du må da ha lagt merke til at det er mange på forum som bare vil være slanke og pene, og ikke trener for å trives / ha det gøy. Du burde hjelpe dem å få kroppsglede og idrettsglede, og ikke sende dem lenker til enda mer utseende-fokusering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Fint med et forum for idrett og trening. Det er flott at folk vil leke og bruke kroppen sin, og her kan de få gode råd. Men denne lenka du setter i svarene dine, - hva er poenget med den? Jeg var inne og så på menyen, og det er jo bare "bli perfekt!" og "bygg muskler for utseende sin skyld" i masser av overskrifter!! Dette er ikke bra! Hvilke signaler er det du prøver å sende ut? Du må da ha lagt merke til at det er mange på forum som bare vil være slanke og pene, og ikke trener for å trives / ha det gøy. Du burde hjelpe dem å få kroppsglede og idrettsglede, og ikke sende dem lenker til enda mer utseende-fokusering. JGO har for lenge siden forlatt DOL til fordel for nettopp trim.no - tror ikke han kommer til å ta kritikken din til seg. ;o) Ellers er trim.no ikke så ille som du kanskje tror - spesielt forumet er ok (dersom du klarer å overse alle byggerinnleggene, da..). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 JGO har for lenge siden forlatt DOL til fordel for nettopp trim.no - tror ikke han kommer til å ta kritikken din til seg. ;o) Ellers er trim.no ikke så ille som du kanskje tror - spesielt forumet er ok (dersom du klarer å overse alle byggerinnleggene, da..). Jeg er fyllesjuk. Lese datoer og sånt kan være ganske vanskelig. Takk for svar..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.