Gjest Moffedille Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Veier du deg hver dag? Det har jeg pleid å gjort, men tror jeg skal begynne å veie meg kun en gang i uken. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg veier meg hver dag, men det er strengt tatt ikke noe poeng. Jeg gjør det fordi jeg _må_ ha fokus, jeg har veldig lett for å la være lenge om jeg ikke tråkker oppå hver morgen. Mens jeg gikk på Grete Roede-kurs veide jeg meg kun 1 gang i uka, på kurset. Det var i grunnen veldig kjekt, men da hadde jeg jo fokus hver dag allikevel. Fast dag og fast tid er smart. :-) 0 Siter
Spirello Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 En gang i uka. Er litt morsomt å se om veksta har gått litt ned.. Noen dager er man mer oppblåst osv. så hekto går opp og ned. Etter en uke ser man det tydligere hvis det er noe resultat. 0 Siter
Gjest Moffedille Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg veier meg hver dag, men det er strengt tatt ikke noe poeng. Jeg gjør det fordi jeg _må_ ha fokus, jeg har veldig lett for å la være lenge om jeg ikke tråkker oppå hver morgen. Mens jeg gikk på Grete Roede-kurs veide jeg meg kun 1 gang i uka, på kurset. Det var i grunnen veldig kjekt, men da hadde jeg jo fokus hver dag allikevel. Fast dag og fast tid er smart. :-) Ok,ja det er jo smart med en fast dag,tror jeg skal veie meg hver mandag eller fredag,hmf. 0 Siter
Gjest Moffedille Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 En gang i uka. Er litt morsomt å se om veksta har gått litt ned.. Noen dager er man mer oppblåst osv. så hekto går opp og ned. Etter en uke ser man det tydligere hvis det er noe resultat. Ja det er sant det,blir jo bare skuffet av å gå hver dag på vekta. 0 Siter
Gjest Moffedille Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg veier meg 1-2 ganger i uka. Ja det holder jo det. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg veier meg alt fra 0-7 ganger i uka. 0 Siter
Gjest Skal ned 60 kg -23 Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg veier meg fast 1 gang i uka. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.