Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en olabukse (favoritten) som er altfor trang.. får så vidt igjen knappen, og da får jeg badering over buksa og går som en pingvin, så den kan ikke brukes.. Den var slakk rundt livet sommeren 2007, og jeg måtte bruke belte. Den SKAL jeg inn i i løpet av året, helst til sommeren.. Den trenger ikke bli slakk, men ikke være så stram.

Også kjøpte jeg en rålekker lilla ganske tettsittende paljettkjole før jul.. Den er ikke fin på nå med bulker her og der. Håper på å bruke den nyttårsaften 2009 uten å tenke på å holde inn magen. :)

Er morsomt å prøve klær som er for trange og kjenne at de ikke er så trange lenger.. Det er nok langt frem i tid ennå, men jeg vet de ligger i skapet og venter. Har dere noen klær dere har som mål å komme inn i, og se bra ut i?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321681-har-du-et-gulrot-plagg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en periode jeg ikke kom inn i bunaden min og hadde som mål til jul i fjor å komme inn i den. Da satt den nesten løst når jula kom! :o) Nå til jul fikk jeg den på, men den strammet litt, men så veier jeg vel et par kilo mer akkurat nå enn før jul 2007...

Ja, jeg har en lekker festkjole, som jeg fikk av mannen min jula 2002 - da var jeg tynn som en strek etter halvannet år med amming av andremann. Den er så stilig og flott!

Prøvde den i fjor, og den er altfor trang!!!! Hadde vært moro å komme inn i den igjen!!!!

Jeg har en gul kort kjole uten ermer. Det hører også til en gul jakke til denne.

Dette ble brukt i et par bryllup for mange år siden.

Når jeg kommer inn i denne igjen skal jeg være fornøyd med vekta. Det er desverre en del kilo igjen, men kjolen blir hengende i skapet som gulrot.

Annonse

Så flott at du har satt deg så langsiktige mål. Men husk at du faktisk må gjøre noe med det under veis, og ikke tenke at det ordner seg i Desember....

jada, har planen klar :) har lagt om kosthold og begynt å trene hjemme. Har oså ordnet avtale med jobben så jeg skal trene styrke to ganger i uka med oppfølging av fysioterapeut. Samboern min støtter meg masse og, så har trua på at dette skal gå bra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...