Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Blir antakelig en gåtur senere i dag, men ikke noen annen trening. Kjenner at styrketreninga i går var litt i overkant, det er visst ikke bare å hoppe inn der man sluttet etter et opphold, tror jeg må legge det opp litt annerledes for å unngå å starte året med overbelastning av musklene.

Skrittelleren ligger fortsatt trygt forvart, vet ikke helt hvor. Antakelig er det en viktig grunn til at den enda ikke er koblet på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321707-dagens-trening-onsdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke start for brått nå! (Dagens moralpreken;o).

En gåtur er fint, det. Og skrittelleren stikker ikke av - heller ikke min - men vi får sikkert prøvd den i år også:-)

Det viktigste er aktivitet, noe positivt og helst noe du liker. Da blir det lettere å gjennomføre. Derfor begynner jeg i det små med å gjøre noe givende, for så å bygge meg oppover.. prøver iallefall!

Jeg er ganske sliten i hodet i dag, merker jeg. Men iallefall så ble det nesten en time gåtur i dag! Og planen min fremover, er å få til et par dager i uka der jeg går til skolen og henter barna, for så å gå hjem ilag med dem. Barna var iallefall ikke lei seg for det ;o)

God tur i kveld da, så ses vi igjen i morgen - håper jeg?

Ha en fin kveld!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...