Orio Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Blir antakelig en gåtur senere i dag, men ikke noen annen trening. Kjenner at styrketreninga i går var litt i overkant, det er visst ikke bare å hoppe inn der man sluttet etter et opphold, tror jeg må legge det opp litt annerledes for å unngå å starte året med overbelastning av musklene. Skrittelleren ligger fortsatt trygt forvart, vet ikke helt hvor. Antakelig er det en viktig grunn til at den enda ikke er koblet på. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Ikke start for brått nå! (Dagens moralpreken;o). En gåtur er fint, det. Og skrittelleren stikker ikke av - heller ikke min - men vi får sikkert prøvd den i år også:-) Det viktigste er aktivitet, noe positivt og helst noe du liker. Da blir det lettere å gjennomføre. Derfor begynner jeg i det små med å gjøre noe givende, for så å bygge meg oppover.. prøver iallefall! Jeg er ganske sliten i hodet i dag, merker jeg. Men iallefall så ble det nesten en time gåtur i dag! Og planen min fremover, er å få til et par dager i uka der jeg går til skolen og henter barna, for så å gå hjem ilag med dem. Barna var iallefall ikke lei seg for det ;o) God tur i kveld da, så ses vi igjen i morgen - håper jeg? Ha en fin kveld! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 I dag har jeg trent!!!! 45 minutter styrketrening, første gang på to uker. Det var deilig :-) Men så blir jeg passiv en stund - skal ha en operasjon i beinet i morgen, så jeg er veldig spent på når jeg kan begynne å trene igjen!!!! 0 Siter
frosken Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Kan det være en ide å fokusere mer på utholdenhet enn styrke? Dvs. at også styrketreningen kjøres med lette vekter og mange repetisjoner. På den måten unngår du lettere skader. 0 Siter
skal Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Den dukker nok opp en vakker dag skal du se! Lurt å ta det litt forsiktig i starten. Her kom den med ut i dag - litt over 7500. Ca 3000 av de med 12 kg på ryggen så er fornøyd med i dag selvom jeg gjerne vil opp mot 10.000 flere dager i uken etterhvert. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har kun brukt rockeringen i dag. Kanskje jeg skal ta skrittelleren på i morgen.. Du får finne din fram snart 0 Siter
Gjest klartdetkoster Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Her ble dagens trening shopping. Så sliten og samtidig fornøyd med innkjøpene. Trening skal jo være lystbetont, kremt 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 En liten joggetur, ca. 2 km. ) Forhåpentligvis kommer formen ganske fort tilbake, jeg var i utrolig mye bedre form for et halvt år siden, men høsten og vinteren så langt har vørt slapppp.... 0 Siter
cathlin Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Trente en time før kl 7 onsdags morgen. Det var rart, jeg var tregere i kroppen. Greit å ha prøvd det, selv om jeg følte meg ganske lost. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.