Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 ''Selv ville jeg ikke hatt stasjonær pc hjemme, om jeg kunne velge.'' Gammel vane vond å vende... Gammel dame vond å vende? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Takk. Kjøkkenet mitt er vel ca 3x5meter. Jeg hadde ikke fått plass til denne kolossen av en databenk. Foretrekker stua Stasjonær pc er helt _ut_ ;-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Litt overalt. Når jeg surfer og er på DOL sitter (eh..ligger) jeg i sofaen, men skal jeg jobbe sitter jeg ved spisebordet. Har åpen løsning der spisebordet står mellom stue og kjøkken, og når jeg lager mat etter oppskrifter fra nettet står den enten på spisebordet eller på kjøkkenbenken. Det er dette som er så kjekt med laptop vettu Har en stasjonær på loftet som jeg bruker til å lagre bilder og større filer etc - og jr spiller på den. Han har dessuten en egen laptop, og dette er den beste investeringen innenfor kategorien 'husfred' jeg har gjort noensinne - den pc'en har nemlig til enhver tid 333 virus og ormer... Hadde jeg vært deg hadde jeg investert i en laptop og sluppet hele problematikken 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231414740' post='4058891] Stasjonær pc er helt _ut_ ;-) Men, jeg liker den enda jeg. Vi har 4 bærbare i hus... I sommer da vi dro avsted for syv uker så var jeg knapt innom her pga vi bare hadde bærbar.... Min sønn vil heller ha stasonær pc sa han for litt siden.. Godt ikke alle følger moten 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Gammel dame vond å vende? døh! Ok jasså du Jeg innbiller meg at vi er like gamle ca... Håper _gamledamen_ får en trygg og rolig dag 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 døh! Ok jasså du Jeg innbiller meg at vi er like gamle ca... Håper _gamledamen_ får en trygg og rolig dag ''Håper _gamledamen_ får en trygg og rolig dag ;)'' Ja, jeg skal passe lårhalsen på vei hjem! *S* 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Litt overalt. Når jeg surfer og er på DOL sitter (eh..ligger) jeg i sofaen, men skal jeg jobbe sitter jeg ved spisebordet. Har åpen løsning der spisebordet står mellom stue og kjøkken, og når jeg lager mat etter oppskrifter fra nettet står den enten på spisebordet eller på kjøkkenbenken. Det er dette som er så kjekt med laptop vettu Har en stasjonær på loftet som jeg bruker til å lagre bilder og større filer etc - og jr spiller på den. Han har dessuten en egen laptop, og dette er den beste investeringen innenfor kategorien 'husfred' jeg har gjort noensinne - den pc'en har nemlig til enhver tid 333 virus og ormer... Hadde jeg vært deg hadde jeg investert i en laptop og sluppet hele problematikken Takk for svar Vi har 4 bærbare i hus mens jeg tviholder på denne stasjonære.... Men jeg får se om jeg skjerper meg ang å tilvenne meg bærbar i sommer når vi drar bort. Får jo ikke med meg denne da *huff* Dere med bærbar, bruker dere mus? Det er ikke så enkelt med den der følingen for å flytte pila synes jeg *kremt* Høres nok ut som ei på nittito ja........... 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 ''Håper _gamledamen_ får en trygg og rolig dag ;)'' Ja, jeg skal passe lårhalsen på vei hjem! *S* Husk brodder på skoene nå da *pekefinger* 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Takk for svar Vi har 4 bærbare i hus mens jeg tviholder på denne stasjonære.... Men jeg får se om jeg skjerper meg ang å tilvenne meg bærbar i sommer når vi drar bort. Får jo ikke med meg denne da *huff* Dere med bærbar, bruker dere mus? Det er ikke så enkelt med den der følingen for å flytte pila synes jeg *kremt* Høres nok ut som ei på nittito ja........... Jeg bruker bare touch-pad'en på laptopen jeg. ) Har mousetrapper med noe lignende på jobben også, vanlig mus bruker jeg kun hvis det ikke er noe annet alternativ. 0 Siter
AAA Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Jeg forstår hvorfor du da kanskje bruker laptopen mest Litt kjedelig å sitte i kjellerstua alene... Ja ikke sant? Jeg bruker aldri den i kjellerstuen! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Takk for svar Vi har 4 bærbare i hus mens jeg tviholder på denne stasjonære.... Men jeg får se om jeg skjerper meg ang å tilvenne meg bærbar i sommer når vi drar bort. Får jo ikke med meg denne da *huff* Dere med bærbar, bruker dere mus? Det er ikke så enkelt med den der følingen for å flytte pila synes jeg *kremt* Høres nok ut som ei på nittito ja........... Jeg bruker mus, sambo ikke, tror det går på vane. Det er jo enkelt og putte i ei mus da, så la ikke det stoppe deg ) 0 Siter
morsan Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Takk for svar Vi har 4 bærbare i hus mens jeg tviholder på denne stasjonære.... Men jeg får se om jeg skjerper meg ang å tilvenne meg bærbar i sommer når vi drar bort. Får jo ikke med meg denne da *huff* Dere med bærbar, bruker dere mus? Det er ikke så enkelt med den der følingen for å flytte pila synes jeg *kremt* Høres nok ut som ei på nittito ja........... Jeg synes det går kjempegreit uten mus, også på jobben (til mange kollegers store overraskelse/skrekk). Men det er jo en tilvenningssak. I tillegg får jeg aldri mer vondt på oversiden av håndleddet/pversiden av hånda, som jeg kunne få før etter aktivt musebruk. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Takk for svar Vi har 4 bærbare i hus mens jeg tviholder på denne stasjonære.... Men jeg får se om jeg skjerper meg ang å tilvenne meg bærbar i sommer når vi drar bort. Får jo ikke med meg denne da *huff* Dere med bærbar, bruker dere mus? Det er ikke så enkelt med den der følingen for å flytte pila synes jeg *kremt* Høres nok ut som ei på nittito ja........... Jeg bruker ikke vanlig mus lenger, hverken på jobb eller hjemme. Hjemme på den bærbare bruker jeg touch pad'ene, på jobben har jeg "rullemus". Enig i at vanlig mus kan være litt mer presis, men det er en tilvenningssak. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Takk for svar Vi har 4 bærbare i hus mens jeg tviholder på denne stasjonære.... Men jeg får se om jeg skjerper meg ang å tilvenne meg bærbar i sommer når vi drar bort. Får jo ikke med meg denne da *huff* Dere med bærbar, bruker dere mus? Det er ikke så enkelt med den der følingen for å flytte pila synes jeg *kremt* Høres nok ut som ei på nittito ja........... Der er jeg som deg - den der plata har for dårlig respons, så den kommer det bare bannskap ut av, hehe... Jeg har en liten hendig tråløs mus som jeg flytter med meg jeg, funker utmerket. Trenger ikke kvitte deg med den stasjonære om du kjøper en laptop heller - bare flytte den til et anonymt sted? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hehe, jeg ligger også på siden, men i tosetern ) det er så deilig å bare slække med pcn ) Hihi, godt det ikke bare er meg ;0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Jeg synes det går kjempegreit uten mus, også på jobben (til mange kollegers store overraskelse/skrekk). Men det er jo en tilvenningssak. I tillegg får jeg aldri mer vondt på oversiden av håndleddet/pversiden av hånda, som jeg kunne få før etter aktivt musebruk. ''I tillegg får jeg aldri mer vondt på oversiden av håndleddet/pversiden av hånda, som jeg kunne få før etter aktivt musebruk.'' Jeg har fått en liten kul i enden av håndbaken Men jeg kan kanskje avlaste litt med musematte. Musematte : Spør nå likegodt om hvilken musematte som er bra. Det er så mange varianter. Hvor selger de litt myke musematter? Ev andre ting som kan hjelpe på kulen? 0 Siter
morsan Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 ''I tillegg får jeg aldri mer vondt på oversiden av håndleddet/pversiden av hånda, som jeg kunne få før etter aktivt musebruk.'' Jeg har fått en liten kul i enden av håndbaken Men jeg kan kanskje avlaste litt med musematte. Musematte : Spør nå likegodt om hvilken musematte som er bra. Det er så mange varianter. Hvor selger de litt myke musematter? Ev andre ting som kan hjelpe på kulen? Vet ikke. Jeg fikk en musematte med "forhøyning" på fra jobben, men likte ikke å bruke den. 0 Siter
willow Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 spørs på kjøkkenet deres. min søster har et svært kjøkken der kun halve er matlagingsdelen og resten er mer som en spisestue. spisestue-delen passer fint til å ha en stasjonær i. vi har et kjøkken som kun er akkurat det. vi pleier ikke å spise akkurat der, selv om vi har et lite barområde ved vinduet. ville ikke anbefalt å ha en stasjonær der. det er uasett lurt å ha den på et familierom, om dere bare har en pc og dere har barn som vil bruke den. 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 spørs på kjøkkenet deres. min søster har et svært kjøkken der kun halve er matlagingsdelen og resten er mer som en spisestue. spisestue-delen passer fint til å ha en stasjonær i. vi har et kjøkken som kun er akkurat det. vi pleier ikke å spise akkurat der, selv om vi har et lite barområde ved vinduet. ville ikke anbefalt å ha en stasjonær der. det er uasett lurt å ha den på et familierom, om dere bare har en pc og dere har barn som vil bruke den. Vi har bestemt at den skal få stå i stuen litt til. Jeg har også funnet ut at jeg får prøve å venne meg til laptop heller,den er ikke avhengig av eget stort bord Jenta mi har spille på denne maskinen, veldig greit 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.