Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lurerpådetjeg

Ja da er jule og nyttårsfeiringen overstått og mange av oss har lagt litt på seg. Selv gikk jeg opp 2,3 kg. Fikk sjokk når jeg gikk på vekta og så det forrige mandag. Så da ble det bråstopp med all kosen. Siste uka har jeg gått ned 2 kg igjen så da mangler jeg bare 3 hekto på å komme dit jeg var før jul.

Hvordan er det gått med dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321770-ukas-vekt-uten-en-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt jeg ikke er alene om å ha kost meg litt (for) mye:))

I jula er det fri flyt av kalorier hos meg. :o) Det er det jeg spiser mellom nyttår og jul som er viktig, ikke det jeg spiser mellom jul og nyttår. Men det ble vel mye kosing i førjulstiden også egentlig, men 2 kg går jo fort av igjen da. :o)

Gjest Skal ned 60 kg -24,2

Jeg tok juleferie fra slankingen 2 uker fra 19.desember. Til tross for mange små og store utskeielser gikk jeg overraskende nok ned 2,4 kg i løpet av de to ukene.

Startet med slanking igjen mandag 5., og vekta i dag morges viste -1,2. En start på det nye året som jeg bør være fornøyd

med. Men det er et tankekors at jeg i snitt gikk ned like mye i vekt de 2 ukene jeg skeia ut.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...