Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trente en time spinning og bittelitt styrke etterpå. Jeg merker ikke så mye forskjell på formen. Dagsformen varierer.

Det høres bra ut. Er spinning morsomt? Jeg skal trene spinning en dag i uka sammen med psykpl, vi har avtalt time om ca to uker. Både gleder meg og gruer meg, er igrunnen ikke så glad i sykling. Hva er egentlig forskjellen?

Jeg skulle egentlig ikke melde fra før i morgen, men jeg har vært så stresset idag pga foreldrene mine. Derfor melder jeg nå i stedet. Jeg gikk som jeg skrev, til sfo. Det var så godt og mildt vær i dag; perfekt for en trimtur. Gikk sammen med datteren min hjem, det var hyggelig for både henne og meg.

Håper du "er med" i morgen også ;o))

Jeg hadde planer om å ta bussen et stykke hjem og så gå resten, men nå høljregner det + at det meldes 8-9 sekundmeter vind så jeg tror jeg dropper det....

Har det gått over fra snø til regn nå, altså? Høres ut som et slitsomt vær ;o(

Men - det går iallefall mot våren, og det er jo enda bra ;o)

Annonse

At jeg ikke trente i dag er det minste av mine problemer for tiden. Tror det å stå over i dag var det mest riktige jeg kunne gjøre. Har satt meg som mål å trene tre ganger denne uka, det kan jeg fortsatt rekke.

Du skal være stolt av å ha satt grenser for deg selv ;o)

Ser nemlig at du strever. Og jeg håper at du får svar på innlegget ditt...

Så flink du er :-). Jeg er syk, så forkjølet at det "tyter ut gjennom ørene" snart :(. Men går nå det jeg greier inne i huset, det får være nok akkurat nå :-)

Kjipt å være syk og forkjølet ;o( men det er bra du tar hensyn til det. Trimme kan du gjøre når du er bedre igjen vet du..

Men nå er jeg på "overtid" her på dol ;o) Ses igjen her inne når du er blitt frisk igjen ;o)

God bedring :o)

Annonse

Det høres bra ut. Er spinning morsomt? Jeg skal trene spinning en dag i uka sammen med psykpl, vi har avtalt time om ca to uker. Både gleder meg og gruer meg, er igrunnen ikke så glad i sykling. Hva er egentlig forskjellen?

Jeg skulle egentlig ikke melde fra før i morgen, men jeg har vært så stresset idag pga foreldrene mine. Derfor melder jeg nå i stedet. Jeg gikk som jeg skrev, til sfo. Det var så godt og mildt vær i dag; perfekt for en trimtur. Gikk sammen med datteren min hjem, det var hyggelig for både henne og meg.

Håper du "er med" i morgen også ;o))

Hyggelig å høre at du hadde en fin tur. Forskjellen på sykling og spinning merker du når du prøver det. Jeg syns ikke det er direkte morsomt, men det er god kondisjonstrening. Også kommer det for min del an på musikken og om instruktøren er "med" og hvor mange som er der og gir stemning til treningen på en måte, og hvilken dagsform jeg er i. Men i hovedsak, -bra kondisjonstrening. Jeg liker litt tempo også kan man justere på sykkelen hvor stor belastningen skal være, altså kan den tilpasses omtrent alle, så spinning passer i grunn de aller fleste, hvis de vil. Lykke til med treningen!

Hyggelig å høre at du hadde en fin tur. Forskjellen på sykling og spinning merker du når du prøver det. Jeg syns ikke det er direkte morsomt, men det er god kondisjonstrening. Også kommer det for min del an på musikken og om instruktøren er "med" og hvor mange som er der og gir stemning til treningen på en måte, og hvilken dagsform jeg er i. Men i hovedsak, -bra kondisjonstrening. Jeg liker litt tempo også kan man justere på sykkelen hvor stor belastningen skal være, altså kan den tilpasses omtrent alle, så spinning passer i grunn de aller fleste, hvis de vil. Lykke til med treningen!

Tusen takk for utfyllende svar. Det høres morsomt ut.

Du skal være stolt av å ha satt grenser for deg selv ;o)

Ser nemlig at du strever. Og jeg håper at du får svar på innlegget ditt...

Sette grenser for meg selv. Jeg prøver, men det er ikke så lett. Og når jeg endelig tror jeg begynner å få det till, blir ikke mine grenser respektert og det viser seg at jeg ikke klarer å sette dem "på ordentlig", at jeg gjør nesten hva som helst for å tilfredsstille andres forventinger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...