Gå til innhold

Overvektige barn og ungdom

Anbefalte innlegg

Ja,hvis man begynner å tenke på det er faktisk det meste helseskadelig nå til dags,og sånn er det med den saken!

Man kan få tvangstanker av mindre...

Ja det er trist med all kreften nå om dagene, men man kan iallefall gjøre det man kan for å minske sjansene...

Fortsetter under...

Jeg ville heller ha tatt _litt_ vann i en flaske og fylt på med vann på morgenen. For kaldt vann er ikke sunt, sies det!

Det er riktig det at lunkent vann tas bedre opp i kroppen, men det er jo ikke godt. kaldt vann er bedre enn brus når det kommer til sunnhet. Man drikker da ikke lunka bruk heller.

Det er riktig det at lunkent vann tas bedre opp i kroppen, men det er jo ikke godt. kaldt vann er bedre enn brus når det kommer til sunnhet. Man drikker da ikke lunka bruk heller.

Neida, man drikker ikke lunka vann eller brus til vanlig. -men det er ganske langt derfra til vann som ligger nesten på frysepunktet.

Annonse

Dette er jo mye enklere med små barn enn med store barn.

Mange forteller meg om hvor sunt de spiser, men når man går etter i sømmene, så er det jammen ikke så sunt alikevel.

Jeg tror ikke på forbud osv. mot ungdom. Her må du prøve å lære dem, og å være et godt forbilde.

Du kan jo også ta dem med ut på aktiviteter. (Sykling, klatring, svømming osv.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...