Gå til innhold

Onsdagstrim - og endelig litt hverdagstrim!

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola

Disse løpeturene mine med blodsmak i kjeften og tunga ut av munnen føler jeg ikke at helt passer her, men i går og i dag har jeg fått til _hverdagstrim_ - jeg har GÅTT i steden for å ta bussen! DET synes jeg er supert!

Nå har all snøen og det meste av isen reist her, og da ble det mulig å ta seg fram på beina igjen. I går gikk jeg 2 km, i dag 3 km. Og - i dag har jeg trimmet bort 250 kalorier på Wii! Sto på så svette silte i dag, det var kjempegøy!

Flere som har fått opp pulsen i dag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322218-onsdagstrim-og-endelig-litt-hverdagstrim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Jeg har omsider fått på skrittelleren etter jul, og i dag er planen å ta igjen sønnen til prust..! Jeg kommer aldri til å greie det, for han ligger ca ti tusen forran meg.

Skrittelleren til prust har virkelig fått kjørt seg etter sønnen overtok den!

Gjest ViViola

Jeg har omsider fått på skrittelleren etter jul, og i dag er planen å ta igjen sønnen til prust..! Jeg kommer aldri til å greie det, for han ligger ca ti tusen forran meg.

He-he, jeg skjønner at det er en liten jypling (!) som har tatt skrittellerkommandoen her, dere som er i den ligaen må stå på! :-)

He-he, jeg skjønner at det er en liten jypling (!) som har tatt skrittellerkommandoen her, dere som er i den ligaen må stå på! :-)

He - he....

Ja, han er i siget - du skulle sett som han hoppet og spratt da han pusset tennene i morges :-)

Ja, det er ikke mange skritt å telle for meg om dagen - men i dga har jeg slått ny rekord - har gått de 75 meterne til postkassa og tilbake!!!!

og satte meg på verandaen og leste avisen en halvtime :-)

Annonse

AneM1365380603

Ja, det er ikke mange skritt å telle for meg om dagen - men i dga har jeg slått ny rekord - har gått de 75 meterne til postkassa og tilbake!!!!

og satte meg på verandaen og leste avisen en halvtime :-)

Da har det blitt noen steg på deg også i dag, he he. Du kan fortelle sønnen din at jeg har 9988 steg nå.

Gjest ViViola

Trimme på Wii, hvordan gjør man det? :-)

Trente spinning halv sju tidlig i dag. Våkna ufrivillig kl 5, og hadde mer tid enn planlagt på morgenvisten.

Hverdagstrim får jeg av å dra fra det ene til andre med tung sekk på ryggen.

Wii Fit.

I dag hadde jeg to joggeturer der, tilsammen 12 minutter omtrent. Ble god og varm.

Rocket med rockeringer i 9 minutter.

Styrketrening og balansemoro resten.

Så heldig du er som har automatisk trening i hverdagen! :-)

Gjest ViViola

He - he....

Ja, han er i siget - du skulle sett som han hoppet og spratt da han pusset tennene i morges :-)

Det "verste" er vel at han strengt tatt ikke trenger det - han har bare fått inn konkurranseinstinktet, og setter rekorder vi "kjærringer" bare kan drømme om.

Koser seg, gjør'n nok!

:-)

Det "verste" er vel at han strengt tatt ikke trenger det - han har bare fått inn konkurranseinstinktet, og setter rekorder vi "kjærringer" bare kan drømme om.

Koser seg, gjør'n nok!

:-)

Nå skal han ut på tur - med refleksvest - skal gå ca 6 km frem og tilbake til kirka :-)

Dere er så flinke til å trene her, blir helt misunnelig (ja, jeg vet, det er jo bare å komme i gang da;-). Men jeg er bare så trøtt og kvalm for tida, at jeg bare kan ikke komme meg ut av døra for å trene. Argh!

Meeeen, om to og en halv uke skal visst kvalmen og trøttheten være overstått, sa da er det vel min tur!

Gjest ViViola

Dere er så flinke til å trene her, blir helt misunnelig (ja, jeg vet, det er jo bare å komme i gang da;-). Men jeg er bare så trøtt og kvalm for tida, at jeg bare kan ikke komme meg ut av døra for å trene. Argh!

Meeeen, om to og en halv uke skal visst kvalmen og trøttheten være overstått, sa da er det vel min tur!

Du skal ikke se bort fra at både trøttheten og kvalmen vil bli mindre påtrengende om du greier å gå en halvtimes tid om dagen.

Og - en trent kropp fikser fødselen lettere enn en skikkelig dvask en! :-) (Dette var mitt mantra i svangerskapene, jeg var i grunnen vettaskremt med tanke på fødselen, og når jordmor sa akkurat det der var jeg ikke vanskelig å få ut! :-))

Annonse

Du skal ikke se bort fra at både trøttheten og kvalmen vil bli mindre påtrengende om du greier å gå en halvtimes tid om dagen.

Og - en trent kropp fikser fødselen lettere enn en skikkelig dvask en! :-) (Dette var mitt mantra i svangerskapene, jeg var i grunnen vettaskremt med tanke på fødselen, og når jordmor sa akkurat det der var jeg ikke vanskelig å få ut! :-))

Ja, du, det der har jeg hørt mye om, og jeg har planer om å komme i fin form før august.-) Akkurat nå er det et samspill av trøtthet, hormonvirksomhet og kvalme som tar lysten fra det meste egentlig:-/ Men dette skal ikke vare lenge hvertfall, snart er det ingen kjære mor, og i god tid før fødselen:-)

Gjest ViViola

Ja, du, det der har jeg hørt mye om, og jeg har planer om å komme i fin form før august.-) Akkurat nå er det et samspill av trøtthet, hormonvirksomhet og kvalme som tar lysten fra det meste egentlig:-/ Men dette skal ikke vare lenge hvertfall, snart er det ingen kjære mor, og i god tid før fødselen:-)

August er lenge til enda, heldigvis, så du får nok til det du vil! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...