Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ViViola

Jeg har vasket hele huset - DET er hverdagstrim, det! :-)

Er støl i hele mageregionen etter styrkeøvelser på Wii i går, så jeg har kjent hvert eneste moppetak svært godt. Svetten rant og humøret steg her i dag, nå er jeg klar for å nyyyyte resultatet.

:-)

Ingen trim utenfor huset i dag, men jeg vedder på at jeg har forbrent godt med kalorier!

Jeg har vasket hele huset - DET er hverdagstrim, det! :-)

Er støl i hele mageregionen etter styrkeøvelser på Wii i går, så jeg har kjent hvert eneste moppetak svært godt. Svetten rant og humøret steg her i dag, nå er jeg klar for å nyyyyte resultatet.

Ingen trim utenfor huset i dag, men jeg vedder på at jeg har forbrent godt med kalorier!

Da kan du jo ta morgendagens trim hjemme hos meg.... *s*

(Dere er alle flinke, kjenner jeg også blir mer motivert når vi er flere).

Annonse

På jobben blir det endel rask gange i løpet av dagen.

Når jeg kom hjem, vaska jeg huset i 2,5 time før jeg trente i 20 minutter på et apparat som tar både føtter og armer (aner ikke hva det heter..), samt 15 minutter på romaskin. Deretter tok jeg 100 situps og fem (*rødme*) armhevinger og to minutter på "bulkerockering".

Og nå.... spiser jeg potetgull og sjokolade *nam* ;-)

Jeg stod ganske stille på bena mellom 8.30 og 13.30. Så gikk jeg tur i skogen med en venninne i 45 minutter. Bratt stigning, folkens! Så stod jeg oppreist i et par timer til før jeg dro hjem og gjorde normale husmorting, og det innebærer jo endel gåing og ståing og røring i gryter og sånt. Nå har jeg trent armer, rygg og skuldre med et par timers maling i ansiktshøyde. Puh! Synes jeg har fortjent å sitte på røven litt nå:)

AneM1365380603

Jeg stod ganske stille på bena mellom 8.30 og 13.30. Så gikk jeg tur i skogen med en venninne i 45 minutter. Bratt stigning, folkens! Så stod jeg oppreist i et par timer til før jeg dro hjem og gjorde normale husmorting, og det innebærer jo endel gåing og ståing og røring i gryter og sånt. Nå har jeg trent armer, rygg og skuldre med et par timers maling i ansiktshøyde. Puh! Synes jeg har fortjent å sitte på røven litt nå:)

'' røring i gryter og sånt. ''

Det er jo viktig å trene armmusklene også ;)

Jeg har 9593 steg på skrittelleren, og jeg har rocket med rockeringen i 15 min. Antall steg er litt feil, for jeg fant ut at den teller når jeg rocker også ;)

Han sønnen min hadde visst veldig lyst på ny konkurranse på lørdag :-)

Når jeg blir frisk igjen, har jeg lyst på en sånn rockering også!!!!!

Pga operasjon i beinet for en uke siden, har jeg holdt meg innendørs en hel uke, men i går våget jeg meg til postkassa :-)

Og i dag har jeg virkelig rørt meg: Kjørte bil (høyre foten virket på både gass og brems), og var innom et par sportsbutikker, apotek og et par andre butikker :-)

Utrolig godt å kjenne at kroppen fungerer igjen!

Men vet ikke om det inngår i definisjonen "trening"

AneM1365380603

Han sønnen min hadde visst veldig lyst på ny konkurranse på lørdag :-)

Når jeg blir frisk igjen, har jeg lyst på en sånn rockering også!!!!!

Lørdag passer fint :o) Jeg regner med jeg får besøk da et par timer slik at jeg blir heftet, men det får gå. Jeg tenker litt på at han satt i klasserommet lenge sist, og likevel slo han meg kraftig!

Så artig at han har sånn glede av skrittelleren din. Han har brukt den ganske lenge.? Jeg synes du nevnte at han hadde masse steg rundt juletider. Mine eldste ønsker seg begge skritteller. Jeg tror jeg skal kjøpe en til sønnen min når han blir 11 :) De trenger å bli motivert til å bevege seg litt ekstra nå i disse pc-tider!

Du får bestille deg en rockering :o)

Annonse

Lørdag passer fint :o) Jeg regner med jeg får besøk da et par timer slik at jeg blir heftet, men det får gå. Jeg tenker litt på at han satt i klasserommet lenge sist, og likevel slo han meg kraftig!

Så artig at han har sånn glede av skrittelleren din. Han har brukt den ganske lenge.? Jeg synes du nevnte at han hadde masse steg rundt juletider. Mine eldste ønsker seg begge skritteller. Jeg tror jeg skal kjøpe en til sønnen min når han blir 11 :) De trenger å bli motivert til å bevege seg litt ekstra nå i disse pc-tider!

Du får bestille deg en rockering :o)

Han har brukt den sporadisk den siste måneden, men han har vel aldri målt en hel dag før nå i forrige uke, eller når det var.

Men han får ikke lov til å være oppe på natta og løpe altså! Jeg sa at han kunne få våkne til vanlig tid (altså ca 8) og legge seg til normal tid (ca 22).

Jeg skjønner ikke at det blir så mye, for han sitter jo en del (her hjemme og på skolen) - men han er mye på farta også :-) Han spiller faktisk aldri noe data, men han leser jo mye da, og da ligger han stille.

AneM1365380603

Han har brukt den sporadisk den siste måneden, men han har vel aldri målt en hel dag før nå i forrige uke, eller når det var.

Men han får ikke lov til å være oppe på natta og løpe altså! Jeg sa at han kunne få våkne til vanlig tid (altså ca 8) og legge seg til normal tid (ca 22).

Jeg skjønner ikke at det blir så mye, for han sitter jo en del (her hjemme og på skolen) - men han er mye på farta også :-) Han spiller faktisk aldri noe data, men han leser jo mye da, og da ligger han stille.

Noen regler må man ha :)

Snakker om frisk luft ja. Jeg har akkurat kommet inn fra en drøy times gåtur i 14 minus her nå :) 7.112 skritt på telleren. Stjerneklart og vakkert. Måtte holde litt høyt tempo, selv om jeg var godt kledd ,for ikke å fryse. Nå har jeg freshe roser i kinna og skal ha i meg litt kvelds. Fornøyd :)

Snakker om frisk luft ja. Jeg har akkurat kommet inn fra en drøy times gåtur i 14 minus her nå :) 7.112 skritt på telleren. Stjerneklart og vakkert. Måtte holde litt høyt tempo, selv om jeg var godt kledd ,for ikke å fryse. Nå har jeg freshe roser i kinna og skal ha i meg litt kvelds. Fornøyd :)

Åååååå - det er så deilig å gå ute i skikkelig kaldt vær, når det gnistrer i snøen og knirker under beina!

Vi hadde noen flotte turer i jula i sånn kulde, men så kom det mildvær, og så litt kaldere igjen, men ikke sånn ordenlig kaldt tørt vær!

God følelse ja!

Gjest ViViola

Da kan du jo ta morgendagens trim hjemme hos meg.... *s*

(Dere er alle flinke, kjenner jeg også blir mer motivert når vi er flere).

He-he, takk - men nei takk. I morgen skal jeg løpe på tredemølle, og så skal jeg spille Wii. :-)

Det hjelper at flere er med, alt er lettere når man backer hverandre! :-)

Åååååå - det er så deilig å gå ute i skikkelig kaldt vær, når det gnistrer i snøen og knirker under beina!

Vi hadde noen flotte turer i jula i sånn kulde, men så kom det mildvær, og så litt kaldere igjen, men ikke sånn ordenlig kaldt tørt vær!

God følelse ja!

Ja dette er balsam for kropp og sjel. Det finnes ikke snø da, så dårlig med knitring. Men det glitrer i frost på trær og jorder :) Fantastisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...