Gå til innhold

Ukas vekt - uten en tråd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

57,4 kg i dag. Det foreløbige målet er visst 57,0 til neste fredag, har ikke laptopen med den fila her nå, men jeg tror det. :o) Var 57,7 sist fredag og er i grunnen fornøyd ettersom jeg ikke er helt i gang med treningen kan man si, men trente 45 min før frokost i dag da! *Fornøyd*

Hei!

Jeg har fast veiedag på mandag, så jeg vet ikke helt enda.

Men forrige uke gikk jeg ned 0.7 kg og er ordentlig fornøyd med det! Blir spennende å se på mandag.

200 g er jo ikke oppover da iallefall, så det er jo flott..!

Hilsen

Samma her. Veiedag på mandag, og ned 0,7 forrige uke.. :) Så får vente til mandag og se.

Jeg skal ut med min kjære i morgen og spise middag (noe litt lettda..) og drikke vin (og sikkert øl etterpå), så vi får se om det ødelegger litt.. men men.. det skal jeg unne meg. Siste dagen vi har mulighet til å gjøre noe på flere mnd. pga. oppussing. Vi skal "feire" leilighetskjøp.

Annonse

Samma her. Veiedag på mandag, og ned 0,7 forrige uke.. :) Så får vente til mandag og se.

Jeg skal ut med min kjære i morgen og spise middag (noe litt lettda..) og drikke vin (og sikkert øl etterpå), så vi får se om det ødelegger litt.. men men.. det skal jeg unne meg. Siste dagen vi har mulighet til å gjøre noe på flere mnd. pga. oppussing. Vi skal "feire" leilighetskjøp.

Øl og vin, den er fin. Vin og øl, det blir krøll.

57,4 kg i dag. Det foreløbige målet er visst 57,0 til neste fredag, har ikke laptopen med den fila her nå, men jeg tror det. :o) Var 57,7 sist fredag og er i grunnen fornøyd ettersom jeg ikke er helt i gang med treningen kan man si, men trente 45 min før frokost i dag da! *Fornøyd*

Så flink du er da! :)

Hadde et anfall av flinkhet i morrest. :o) Akkurat nå prøver jeg hardt å late som om det ikke er plenty snop i kjøkkenskapet....

men det ER IKKE det Lillemus,.. det er bare i hodet ditt. hehe.. ta deg noen sukkererter eller gulrøtter med yogurt-dip hvis du fyser.. eller klementin :)

Skal være flink å trene nå jeg, må det hvis jeg skal ha samvittighet til å kose meg med middag og vin i kveld.. :)

Annonse

men det ER IKKE det Lillemus,.. det er bare i hodet ditt. hehe.. ta deg noen sukkererter eller gulrøtter med yogurt-dip hvis du fyser.. eller klementin :)

Skal være flink å trene nå jeg, må det hvis jeg skal ha samvittighet til å kose meg med middag og vin i kveld.. :)

*Fnis* I kveld kan det godt være godis i skapet for i kveld er det lov å mumse. :o) Tok to ruter Bocca til en kopp te i går kveld og det var nok faktisk.

Gjest bipp..  Nytt nick

Du er da i hvertfall på vei nedover.

Jeg har meldt meg inn i en vektklubb som har veiedag på mandager. Så resultatet fra meg må vente til over helgen.

Ja jeg er også medlem av en slankeklubb som har veiing på mandag. VG`s vektklubb. Det jeg gjør er at jeg legger inn resultatet for siste mandag på torsdag slik at det blir ukens vekt.

Er du også i vektklubben til VG?

Gjest Skal ned 60 kg - 24,2

Ja jeg er også medlem av en slankeklubb som har veiing på mandag. VG`s vektklubb. Det jeg gjør er at jeg legger inn resultatet for siste mandag på torsdag slik at det blir ukens vekt.

Er du også i vektklubben til VG?

Ja, det kan jeg jo gjøre neste uke, legge inn vekta kommende mandag på torsdag.

Jeg er med i vektklubb.no

Gjest Skal ned 60 kg -24,2

Har som sagt ikke veid meg enda denne uka. Men jeg har vært og tatt cellsonix på mage (og dobbelthake i dag). Jeg gikk ned 3 cm rundt magen i løpet av behandlingen. Samme resultat som forrige behandling i romjulen. I mellom behandlingene har jeg gått ned 4 cm, så tilsammen har jeg altså minsket 10 cm rundt magen på ca 3 uker. Det er jeg kjempefornøyd med!

hidi, the scorpion

*Hehe* Han hdde nok gjemt det i sin egen mage tenker jeg. Men jeg tok to ruter Bocca, mørk sjokolade, sammen med en kopp te og det var akkurat passe. :o)

Ja, det var nok et trygt gjemmested, tenker jeg;)))

Mørk sjokolade er nydelig og sunt, i små doser, ikke sant Lillemus?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...