Gå til innhold

Ukas vekt - uten en tråd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

I dag er det lørdag, da er det lov å spise godis. :o) Jeg klarer ikke store mengder uansett lengre så det går nok bra. :o)

Jeg liker ikke søtt, så jeg er vel heldig, min store synd er dog Cola med sukker;((

Og det er jo verre enn noe annet;)! Tenk om jeg i tillegg hadde vært glad i kaker, godterier og desserter! Jøje meg....

Jeg liker ikke søtt, så jeg er vel heldig, min store synd er dog Cola med sukker;((

Og det er jo verre enn noe annet;)! Tenk om jeg i tillegg hadde vært glad i kaker, godterier og desserter! Jøje meg....

''Jeg liker ikke søtt, så jeg er vel heldig, min store synd er dog Cola med sukker;((''

Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å bøtte innpå litervis av det om dagen. Jeg sjenket meg en liten kopp vanlig cola her en gang, klarte å drikke halvparten, resten ble tømt ut dagen etter. *hehe* Like greit det.

hidi, the scorpion

''Jeg liker ikke søtt, så jeg er vel heldig, min store synd er dog Cola med sukker;((''

Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å bøtte innpå litervis av det om dagen. Jeg sjenket meg en liten kopp vanlig cola her en gang, klarte å drikke halvparten, resten ble tømt ut dagen etter. *hehe* Like greit det.

Det er rett og slett en helt grøsselig vane spør du meg;(

Forsøker desperat å begrense inntaket ved å drikke te og vann i tillegg. Livet er hardt, når det kommer til fristelser, altså....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...