hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 ''Mørk sjokolade er nydelig og sunt, i små doser, ikke sant Lillemus?'' *Nikker* Mmmm.... Du er alt på an igjen altså.... Bare to biter, vet du! 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Du er alt på an igjen altså.... Bare to biter, vet du! I dag er det lørdag, da er det lov å spise godis. ) Jeg klarer ikke store mengder uansett lengre så det går nok bra. ) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 I dag er det lørdag, da er det lov å spise godis. ) Jeg klarer ikke store mengder uansett lengre så det går nok bra. ) Jeg liker ikke søtt, så jeg er vel heldig, min store synd er dog Cola med sukker;(( Og det er jo verre enn noe annet;)! Tenk om jeg i tillegg hadde vært glad i kaker, godterier og desserter! Jøje meg.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 Jeg liker ikke søtt, så jeg er vel heldig, min store synd er dog Cola med sukker;(( Og det er jo verre enn noe annet;)! Tenk om jeg i tillegg hadde vært glad i kaker, godterier og desserter! Jøje meg.... ''Jeg liker ikke søtt, så jeg er vel heldig, min store synd er dog Cola med sukker;(('' Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å bøtte innpå litervis av det om dagen. Jeg sjenket meg en liten kopp vanlig cola her en gang, klarte å drikke halvparten, resten ble tømt ut dagen etter. *hehe* Like greit det. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. januar 2009 Skrevet 17. januar 2009 ''Jeg liker ikke søtt, så jeg er vel heldig, min store synd er dog Cola med sukker;(('' Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å bøtte innpå litervis av det om dagen. Jeg sjenket meg en liten kopp vanlig cola her en gang, klarte å drikke halvparten, resten ble tømt ut dagen etter. *hehe* Like greit det. Det er rett og slett en helt grøsselig vane spør du meg;( Forsøker desperat å begrense inntaket ved å drikke te og vann i tillegg. Livet er hardt, når det kommer til fristelser, altså.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.